تازه های سایت

کد مطلب: 21066
4. شهريور 1393 - 9:35
همزمان با هفته دولت اعضا شورای اداری شهرستان نهاوند جهت تجديد بيعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری با امام جمعه این شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) دیدار کردند .

343901583

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این دیدارحجت الاسلام والمسلمين مغيثی امام جمعه نهاوند با تبريک هفته دولت به دولتمردان گفت : ارزش کار انسان در خدمت به خلق خداست و مسئولان نظام مي توانند با انجام يک فريضه انساني به خلق خدا خدمت کنند .

وي گفت: مسئوليت فرصتي براي خدمت گزاري است که بايد از اين فرصت براي آخرت خود استفاده کنيم.

امام جمعه نهاوند شهيدان رجايي و باهنر را الگوهاي مناسبي براي دولتمردان عنوان نمود و افزود:  اين دو شهيد بزرگوار داراي ارزشهاي فردي و اسلامي  مي باشند که مي توان با تاسي از ويژگيهاي آنها در زمينه خدمت بيشتر به مردم استفاده نمود.

وی افزود: در همه جای دنیا سعی و تلاش دولت ها بر این است که فقط معیشت و امنیت مردم را تامین نمایند اما در جمهوری اسلامی این دو مقوله وسیله ای برای احیای معنویت هستند که دولتها به آن پرداخته اند .

در ادامه اين مراسم امامعلي عبدالملکي فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: حمايت مقام معظم رهبري از دولت تدبير و اميد بر اساس عملکرد مثبت دولت بوده و ايشان فرمودند که از همه توانم براي کمک به دولت استفاده ميکنم و به مسئولان بلند پايه دولت يازدهم اعتماد دارم.

592631580

وی افزود: اظهار رضایت رهبری معظم انقلاب از خدمات دولت و عملکرد آن مایه دلگرمی و تلاش مضاعف همه دولتمردان برای خدمت بیشتر به مردم است.

فرماندار نهاوند گفت: در حوزه سیاست خارجی نیزبا حفظ اصول انقلاب ، مصالح مردم و کشور و مقابله با زیاده خواهی های آمریکا به دنبال احقاق حقوق ملت ایران بوده و در این راستا توانسته با اقتدار بخشهایی از اموال بلوکه شده ایران را آزاد نماید.

وی با اشاره به اينکه بعد از کشاورزي، گردشگري از محور هاي مهم توسعه استان تلقي ميگردد گفت : براي جذب گردشگر امکانات روشنايي، آسفالت جاده، ايجاد سکوهاي نشيمن، امنيت منطقه و امکانات مخابرات در سراب هاي گيان و گاماسياب فراهم نموديم و اميدواريم اين فعاليت ها باعث رونق گردشگري در شهرستان شود.

دیدگاه شما