تازه های سایت

کد مطلب: 21007
2. شهريور 1393 - 12:05
رئيس هيات دوچرخه سواري استان همدان گفت: نخستين مرحله ليگ کورسی استان همدان در نهاوند برگزار شد.

771061560

 به گزارش پایگاه خبری گرو، علي ثقفي گفت: نخستين مرحله ليگ کورسي استان همدان در ماده کريتريوم تحت عنوان جام محمدرضا قادري روز گذشته با درخشش تيم نهاوند به پايان رسيد.

وی افزود: در اين مرحله که به ميزباني شهرستان نهاوند و به مسافت 40 کيلومتر برگزار شد، پنج تيم همدان، نهاوند، ملاير، اسدآباد و بهار و با حضور 20 ورزشکار در سه رده جوانان، بزرگسالان و پيشکسوتان به رقابت پرداختند.

رئيس هيات دوچرخه سواري استان همدان گفت: در رده سني جوانان علي قياسي از نهاوند برسکوي نخست ايستاد، کسري قياسي از نهاوند و رامين داعي از همدان به ترتيب در مکان هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

وي اظهار داشت: در رده بزرگسالان مسعود قياسي از نهاوند مدال طلا را به گردن آويخت ، محمدرضا دهنوي و مهدي جوادي از ملاير به ترتيب رده هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

ثقفي اضافه کرد: در رده پيشکسوتان محمود کدخدا از نهاوند پس از طي کردن20 دور عنوان نخست را از آن خود کرد، کيومرث عجمي از همدان دوم شد و محمد فرجامي از نهاوند در جاي سوم قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: در مرحله نخست اين رقابت ها و در رده بزرگسالان تيم هاي ملاير، نهاوند و همدان به ترتيب اول تا سوم شدند و در رده جوانان و پيشکسوتان تيم هاي نهاوند و همدان به ترتيب مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

رئيس هيات دوچرخه سواري استان همدان يادآور شد: مرحله دوم و سوم ليگ کورسي استان همدان جام محمدرضا قادري به ترتيب در هفته هاي آينده شهرستان هاي ملاير و همدان برگزار خواهد شد.

وی با تقدير از زحمات مسوولان اجرايي شهرستان نهاوند در برگزاري اين مسابقات، اظهار داشت: فرماندار نهاوند و اداره کل ورزش و جوانان اين شهرستان حمايت و همکاري لازم را در برگزاري اين رقابت ها داشتند.

ثقفی افزود: اين مسابقات به نام محمدرضا قادري قهرمان ارزنده استان همدان در مسابقات ملي و آسايي نامگذاري شده تا بتوانيم بهتر از گذشته اين قهرمان ملي را به جامعه ورزش استان معرفي کنيم.

وی هدف از برگزاري مسابقات ليگ استان را اشاعه و ترويج هر چه بيشتر دوچرخه سواري در بين اقشار جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: با برگزاري مراحل ليگ در شهرستان هاي مختلف قصد داريم تا مردم ورزش دوست استان همدان را با فرهنگ استفاده از دوچرخه بيشتر از گذشته آشنا کنيم.

رئيس هيات دوچرخه سواري استان همدان پرداختن به مسايل فرهنگي ورزشکاران را يکي از مهمترين برنامه‎هاي هيات دوچرخه سواري استان دانست و گفت: برنامه هاي زيادي را در اين زمينه تدوين کرده ايم و هميشه به ورزشکاران تاکيد مي کنيم که قبل از پرداختن به ورزش قهرماني، منش پهلواني و اخلاق ورزشکاري را مد نظر قرار دهند.

وی با ابراز رضايت از نحوه برگزاري مرحله اول مسابقات ليگ دوچرخه سواري استان همدان اظهار کرد: اميدواريم در مراحل بعدي شاهد حضور ورزشکاران بيشتر و ساير شهرستان هاي استان نيز باشيم.

در حال حاضر بيش از 500 دوچرخه سوار به صورت حرفه اي و نيمه حرفه اي در سطح استان همدان فعاليت دارند.

دیدگاه شما