تازه های سایت

کد مطلب: 20920
29. مرداد 1393 - 12:14

DSC04871

به گزارش خبرنگار سایت گرو، پیکر پاک شهید روحانی طیب خرم آبادی شهیدی که پس از 28 سال دوری از وطن به تازگی تفحص شده به نهاوند باز می گردد.

مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام روز چهارشنبه از ساعت 10 صبح از مقابل سپاه ناحیه نهاوند آغاز شده و پس از تشییع برای خاکسپاری به بهشت زهرای شهر نهاوند منتقل می شود.

مادر شهید خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار ما در حالی که گریه می کرد گفت: فرزندم به من قول داد که بر می گردد و امروز این اتفاق افتاد و برای دیدار با او لحظه شماری میکنم.

وی گفت: این فرزندم را تقدیم اسلام و انقلاب کردم و خیلی خوشحالم که بالاخره پیکر پاکش به میهن بازگشت و احساسی دارم که قابل توصیف نیست.

مادر شهید ادامه داد: 28 سال دوری و چشم انتظاری کشیدم و منتظرم تا امشب فرزند دلاورم را ملاقات کنم.

پدر شهید خرم آبادی نیز به خبرنگار ما گفت: همه هستی و فرزندان من فدای اسلام و رهبر عزیز انقلاب و امیدوارم که خداوند این هدیه را از من قبول کند.

وی افزود: در طول این سال ها خیلی بر ما سخت گذشت و هر لحظه منتظر بودم که کسی از در بیاید و خبری از فرزندم بیاورد که به لطف خدا دیشب از طرف بنیاد شهید به ما زنگ زدند و گفتند پیکر فرزندت تفحص شده و فردا در نهاوند تشییع می شود.

روحانی شهید  طیب خرم آبادی در تاریخ 1/1/ 1347 در نهاوند چشم به جهان گشود و در تاریخ 20 /6 /1365 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد و در جریان تفحص چندتن از پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس، پیکر شهید خرم آبادی شناسایی شد تا در 28 امین سال عروجش به آغوش مردم شهید پرور نهاوند باز گردد.

دیدگاه شما