تازه های سایت

کد مطلب: 20907
28. مرداد 1393 - 12:17
رئیس اداره بهزیستی نهاوند گفت: همایش حمایت جامعه معلولان نهاوند از کودکان غزه پنج شنبه برگزار می شود.

 

آیت صالحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: کودکان معلول نهاوندي به منظور اتقال پيام خود به جامعه جهاني در حرکتي نمادين با برگزاري راهپيمايي و همچنين همايش فرهنگي و هنري حمايت خود را از برقراري صلح و امنيت در غزه براي جلوگيري از کشته و زخمي شدن آنان اعلام مي دارند.

وی گفت: مردم مظلوم و کودکان بي دفاع غزه قرباني وحشي گري و کشورگشايي رژيم جعلي اسراييل شده اند که در اين ميان اين کودکان غزه اي هستند که مظلومترين قربانيان اين حادثه شوم مي باشند .

رئیس بهزیستی نهاوند جنايت اخير صهيونيستها در تاريخ ننگين اين رژيم را بي سابقه خواند و افزود: اگر چه تاريخ تشکيل اين رژيم جعلي و غاصب سراسر وحشي گري و تجاوز بوده و اين غده سرطاني بشريت خوي وحشي گري خود را همواره نشان داده اما اين باراوج جنايتهاي خود را در تاريخ بشريت به ثبت رسانده است.

وي افزود: متاسفانه در وحشي گريهاي اسراييل در غزه کودکان بيشترين قربانيان آن بوده اند نحويکه  بيش از 600 نفر از آنان کشته شده و هزاران نفر نيز زخمي و معلول گرديده اند که اين مساله اوج مظلوميت آنان را نشان مي دهد.

صالحی گفت: اگر چه اعلام انزجار از جنايات اسرائيل قوت قلبي براي مردم مظلوم غزه است اما آنچه که مهمتر از اين حمايت هاي مادي مد نظر مي باشد جلب توجه ومطالبه گري مردم دنيا از مدعيان حقوق بشر و بيدارنمودن احساسات به خواب رفته آنان است.

وی عنوان کرد: جامعه معلولين اين شهرستان خوشبختانه با احساس مسئوليت و همدردي نسبت به تراژدي خونبارغزه با برگزاري همايش در صدد است که اذهان افکار عمومي دنيا و همچنين مدافعان جهاني حقوق کودکان جلب نموده تا از اين طريق بتوانند بر اين رژيم سفاک فشار وارد ساخته و مانع از تجاوزگريهاي آنان شوند.

رئیس بهزیستی نهاوند اظهار کرد: همایش جامعه معلولان نهاوند با حضور قشرهای مختلف مردم ساعت 16 روز پنج شنبه هفته جاری 30 مردادماه در پارک شهر برگزار می شود و هدف آن تقاضا  از سازمان ملل متحد و کمیته حقوق بشرسازمان ملل متحد است که با بکارگیری همه توان خود با لغو فوری و کامل حملات آرامش و امنیت را به این کودکان بی‌دفاع باز گرداند.

وي افزود: از آنجا که سختي معلوليت براي ما محسوس مي باشد ودر جنگ غزه نيز هزاران کودک به جمع معلولين اضافه شده اند لذا معلولين نهاوند به دنبال آن هستند که با استفاده از توانمنديها و ظرفيتهاي هنري خود توجه جامعه جهاني را به اين مساله مهم جلب کنند.

دیدگاه شما