تازه های سایت

کد مطلب: 20851
26. مرداد 1393 - 12:12
مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری پس از نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مهلت 8 روزه‌ای به صداوسیما برای پرداخت حق پخش قانونی فوتبال دادند. در این بیانیه همچنین تاکید شده در صورت عدم توافق بین طرفین، اجازه ورود دوربین به ورزشگاه‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ برتر، اعضای هیات رئیسه فدراسیون عصر امروز شنبه به میزبانی آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و در نهایت اطلاعیه‌ای درباره حق پخش تلویزیونی صادر شد.

در این نشست که نمایندگان همه باشگاه‌های لیگ برتر حضور داشتند، درباره موضوع حق پخش تلویزیونی، برنامه‌های تیم فوتبال امید و برنامه یکساله مسابقات لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد و در نهایت در مورد مطالبات باشگاه‌ها درباره حق پخش تلویزیونی اطلاعیه زیر صادر شد.

متن اطلاعیه که به امضای همه مدیرعاملان باشگاه‌ها، مسئولان فدراسیون و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسید، به شرح زیر است:

مجموعه مدیران عامل باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ فوتبال کشور، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیرو درخواست‌های قبلی از جناب آقای مهندس ضرغامی رئیس محترم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، در بیانیه‌ای مشترک خواستار ملاقات جمعی شدند تا در مورد انعقاد قرارداد حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فصل 94-93 به حقوق خود دست یابند.

در این بیانیه مشترک که با امضای مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور منتشر شده، اعضا تصمیم گرفتند با توجه به اینکه باشگاه‌ها در تنظیم بودجه سال جاری 50 درصد از هزینه‌های خود با عنایت به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر اساس دریافت حق سهم قرارداد پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی پیش بینی کرده‌اند.

همچنین برای پیشگیری از ورشکستگی تمامی باشگاه‌ها در صورت عدم توافق در قرارداد حق پخش تلویزیونی، با توجه مکاتبات و مذاکرات مکرر با آن سازمان، ناگزیر خواهند بود از ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات از روز یکشنبه مورخ 93/06/02 جلوگیری به عمل آورند.

اسامی افرادی که این قرارداد را امضا کردند، به شرح زیر است:
1- منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران
2- علی پورکیانی قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان
3- علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال تهران
4- جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز
5- وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد
6- سبحانی مدیرعامل باشگاه سایپا البرز
7- سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان
8- عسکری قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان
9- ابراهیم ثنایی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران
10- علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس
11- علیرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز
12- مهرزاده خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان
13- محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان
14- جهان‌نبین مدیرعامل باشگاه صبای قم
15- الماسی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی
16- بهنام ابوالقاسم نماینده باشگاه راه‌آهن
17- علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال
18- مهدی تاج رئیس سازمان لیگ
19- شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیات رئیسه سازمان لیگ
20- حیدر بهاروند عضو هیات رئیسه سازمان لیگ
21- فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ

دیدگاه شما