تازه های سایت

کد مطلب: 20842
26. مرداد 1393 - 11:23
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: امام جمعه شهر فیروزان نهاوند معرفی شد.

Rouhollah Vahdati (26 of 29)-1.jpg

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، نماز جمعه را یکی از برکات مهم و اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: نماز جمعه همایش اقتدار مردم ایران در صحنه های عبادی و سیاسی است که هر هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در بیش از 800 نقطه در کشور، خاطر نشان کرد: امروزه نمازجمعه در ارتباط مستمر بین مردم و مسئولان نقش ویژه ای دارد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان کرد: نماز جمعه مردمی ترین نهاد حکومتی و مانور مذهبی و سیاسی است که با کم ترین هزینه مادی انجام می شود.

گروسی افزود: نماز جمعه نماد وحدت و همبستگی است و هر فردی که دل در گرو نظام دارد و از هر جریان فکری در نماز جمعه حضور می یابد.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام موسی محبی رئیس فعلی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از طرف دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان به عنوان امام جمعه شهر فیروزان انتخاب و معرفی شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: اولین نماز جمعه شهر فیروزان و بخش خزل روز جمعه 31 مرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع شهر فیروزان اقامه می شود.

حجت الاسلام گروسی اظهار کرد: بعد از شهر نهاوند و گیان، شهر فیروزان به عنوان سومین شهر، شهرستان نهاوند محسوب می شود که نماز باشکوه و پرفضلیت جمعه در آن اقامه می شود.

دیدگاه شما