تازه های سایت

کد مطلب: 20811
25. مرداد 1393 - 9:34
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ارزشمند قلمداد کردن پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: شاید بعضی‌ها منتظر لغزش ما بودند اما خدا کمک کرد در این بازی سخت و بزرگ به پیروزی دست یافتیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، علی دایی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان، در نشست خبری مسابقه و پیش از آنکه در مورد بازی صحبت کند، در مورد درگذشت مهدی نفر گفت: باید درگذشت مهدی نفر دوست خوبمان را به خانواده ایشان و همکار رسانه‌ای و خبرنگاران عزیز تسلیت بگویم.

وی با بیان اینکه هنوز باور نمی‌کند مهدی نفر دیگر در بین ما نیست، افزود: او هر روز در تمرین بود و در باشگاه حضور داشت. مهدی حتی پنجشنبه در نشست خبری با من شوخی می‌کرد. در اینجا باید به خانواده محترمش هم تسلیت گفته و ان‌شاء الله خدا به آنها صبر بدهد. برد مقابل ذوب‌آهن را تقدیم خانواده مهدی نفر می‌کنم که سال‌ها به عنوان خبرنگار برای تیم پرسپولیس زحمات بسیاری کشید.

سرمربی تیم فوتبال در مورد دیدار با ذوب‌آهن اصفهان هم اظهار کرد: بازی سخت و سنگین بود. نیمه اول بازی متعادل بود، هرچند موقعیت گل‌مان از حریف بهتر بود. البته ذوب‌آهن در ضد حمله، حفظ و مالکیت توپ بهتر از ما عمل کرد.

وی با اشاره به عملکرد بهتر دو تیم در نیمه دوم، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم زیرا تیم ما به آنچه می‌خواست دست یافت. هرچند مالکیت توپ در اختیار ذوب‌آهن بود اما بازیکنان پرسپولیس بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کردند. حتی وقتی یک بر صفر جلو بودیم، فرصت رسیدن به گل دوم را هم داشتیم که از دست رفت.

دایی در ادامه خاطرنشان کرد: با این پیروزی از موقعیتی که قرار داشتیم، دور شدیم. شاید بعضی‌ها که نمی‌دانم چه نامی برای‌ آنها به کار ببرم، منتظر لغزش ما بودند اما خدا کمک کرد در این بازی سخت و بزرگ توانستیم به پیروزی دست یابیم، آنهم در زمانیکه خیلی‌ها دنبال این بودند تا ما نتیجه نگیریم.

وی در ادامه در مورد تیم ذوب‌آهن هم اینگونه اظهار نظر کرد: مطمئن باشید این ذوب‌آهن یقه همه تیم‌های قدرتمند لیگ را خواهد گرفت، آنها امروز عالی بازی کردند و حتی می‌توانستند برنده بازی هم باشند.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پاسخ به این پرسش که چرا مهاجمان شما هنوز نتوانسته‌اند به خوبی از ضربه‌های آخر استفاده کنند؟ یادآور شد: باید بپذیریم 50 درصد تیم ما عوض شده و احتیاج به زمان داریم تا بتوانیم هر بازی، بهتر از دیدار قبل در زمین ظاهر شویم. در این بین هواداران باید صبر و تحمل داشته باشند و اجازه دهند تا ما به آرامش به کارمان ادامه دهیم تا روزهای بهتری را برای آنها ترسیم کنیم.

وی تاکید کرد: ما چهار بازیکن خود را امروز نداشتیم که روی سه نفر از آنها حساب می‌کردیم، به همین دلیل مجبور شدیم تغییر تاکتیک داده و با آرایش 4-4-2 و با دو فوروارد بازی کنیم اما هواداران مطمئن باشند که روز به روز بهتر خواهیم شد.

دایی در مورد جذب اومانا مدافع تازه به خدمت گرفته تیم نیز افزود: اومانا تقریبا جذب شده و تنها تست پزشکی او مانده است تا در روزهای آینده تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس به هافبک خارجی نیاز دارد، اظهار کرد: بدنبال این هستیم با توجه به نبود پیام صادقیان بتوانیم یک هافبک خوب را جذب کرده تا بتواند در طول فصل برای ما مثمر ثمر باشد. ما در این بازی از نوراللهی و طارمی که بازیکن لیگ یکی بودند استفاده کردیم و من سعی می‌کنم با همین نفراتی که داریم، هر روز بهتر از روز قبل ظاهر شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پایان گفت: در تمریناتمان سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده‌مان عملکرد بهتری را از خود ارائه کنیم.

دیدگاه شما