تازه های سایت

کد مطلب: 20802
25. مرداد 1393 - 9:17
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند از آسفالت 9 کیلومتر جاده روستایی به صورت امانی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: ۳ سناریوی برآورد زمان برای ایجاد راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام احمدوند در جمع خبرنگاران نهاوند از آسفالت 9 کیلومتر جاده روستایی به صورت امانی در سال جاری خبر داد و گفت: عملیات زیر سازی و تعریض و آسفالت راه روستایی قشلاق بابا رستم به روستای راوند، محمد گپ علیا و سفلی به روستای دهنو به صورت امانی در حال انجام است.

وی گفت: اداره راه و شهرسازی نهاوند امسال برای آسفالت راه روستایی اعتبارات مناسبی در نظر گرفته است که آسفالت راه روستایی قشلاق نجف به طول هفت کیلومتر، قشلاق دهفول به طول هزارو 100 متر و آسفالت راه روستا بدیع الزمان به طول هزارو 800 متر از مهمترین پروژه های آسفالت راه و شهرسازی نهاوند در سال جاری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند از آغاز عملیات آسفالت کمربندی نهاوند با اعتبار هشت میلیارد تومان خبر داد و گفت: آسفالت راه روستایی قشلاق نجف از توابع بخش مرکزی نهاوند به طول هفت کیلومتر در یک ماه آینده انجام می شود.

احمدوند اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح چهار باند کردن محور نهاوند-بروجرد، جاده کمربندی نهاوند با طول هشت کیلومتر و 750 متر با اعتبار هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال آسفالت است.

وی افزود: زیر سازی و  آسفالت قسمتی از راه دسترسی سراب گیان نهاوند به طول 250 متر مربع و آسفالت پارکینگ وسایل نقلیه این سراب  با اعتبار 140 میلیون تومان در هفته جاری آغاز می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بیان داشت: زیر سازی و آسفالت گردنه خطرناک برزول به منظور  حذف این گردنه از لیست نقاط حادثه خیز شهرستان نهاوند تا پایان شهریورماه سال جاری به صورت کامل اجرا می شود.

دیدگاه شما