تازه های سایت

کد مطلب: 20774
23. مرداد 1393 - 9:34
شهردار نهاوند گفت: پارک های سطح شهر نهاوند تا پایان فصل کاری ساماندهی می شوند.

 DSC04684

به گزارش پایگاه خبری گرو، جمعي از خبرنگاران شهرستان نهاوند به همراه شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر از 9 پروژه عمراني شهرداري نهاوند بازدید کردند.

شاهین فرجی فر در اين بازديد ضمن تبريك هفته خبرنگار با تاکید بر ارائه خدمات پایدار به شهروندان گفت: رسانه ها پل ارتباطي بين مسئولين و مردم و چشم بيدار و بيناي جامعه مي باشند.

وی نقد هاي سازنده رسانه ها را همواره چراغ  راه مسئولان خواند و خاطر نشان كرد: جامعه رسانه بايستي با بكار گيري نقد هاي سازنده با ارائه راهكارهاي مناسب، شهر را در مسير هر چه بيشتر توسعه ياري رسانند و آنان نيز بايد در نظر داشته باشند كه نقد با هدف تخريب نمي تواند راهي را در مسير توسعه و آباداني شهر بازنمايد.

شهردار نهاوند ادامه داد: مشكلات موجود در نهاوند يك شب به وجود نيامده بلكه در طول ساليان ايجاد شده پس نبايد از مسئولين انتظار داشت كه تمامي اين مشكلات در طول يك سال مرتفع شوند.

DSC04650

فرجی فر با تاكيد بر اينكه تاكنون شوراي محترم اسلامي و شهرداري با انجام برنامه ريزي هاي منسجم و كارشناسي گامهاي بلندي را در راستاي توسعه شهر برداشته اند افزود : تمامي پروژه ههاي مورد بازديد تا پايان فصل كاري به اتمام خواهند رسيدکه بهره برداری از این پروژه ها تاثير قابل توجهي در توسعه شهرستان نهاوند خواهد داشت.

وی اظهار کرد: پروژه بازگشایی محور دوخواهران نهاوند با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و به طول 320 متر که برای بازگشایی آن 35 خانه تملک شده است در هفته دولت امسال به بهره برداری میرسد.

در این بازدید خبرنگاران به همراه شهردار و شورای شهر نهاوند از پروژه هایی شامل ساماندهي پارك آزادگان ، پياده رو سازي و كف پوش بلوار شهيد حيدري ،ساماندهي پارك لاله ، ساماندهي ورودي شهر از سمت كرمانشاه ، ساماندهي پارك شهيد طالبيان ، بازگشايي و تعريض خيابان دو خواهران ، ساماندهي محل استقرار كارگران دائمي و موقت، احداث پارك نواري بلوار ورزش ، زير سازي راه دسترسي به تپه ابوذر بازديد نمودند.

در پايان مراسم با حضور در مقبره شهداي گمنام واقع در تپه ابوذر (بام نهاوند) با تجديد پيمان با آرمان هاي شهدا و امام راحل از 19 خبرنگار نهاوند با اهدا لوح و هدايايي از طرف شوراي اسلامي شهر و شهرداري تجليل و قدرداني شد .

دیدگاه شما