تازه های سایت

کد مطلب: 20748
22. مرداد 1393 - 12:56
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: امریکا با حمله به داعش به دنبال فریب و منحرف کردن افکارعمومی جهان در موضوع غزه است.

5w3da30h

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: آمریکا حمایت ظاهری خود را از دولت عراق نشان می دهد اما نکته قابل توجه این است که آنچه در عراق گذشت ومی گذرد پیش زمینه ای شد برای حملات رژیم صهیونستی به غزه و آنچه امروز در کشورهای منطقه اتفاق می افتد تلاش هایی است که آمریکایی ها برای مدیریت خاور میانه انجام می دهند.

وی گفت: اقدام اخیرآمریکا مبنی بر بمباران مواضع داعش با هر هدف و نیتی داشته باشد مطمئنا قصد خدمت و حمایت از مظلومین و مسلمانان را ندارد چرا که این تروریستهای وحشی چندسال است که با حمایت آمریکا و اسرائیل و شیوخ عرب به زشت ترین صورت مشغول آدم کشی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ضمن اشاره به هدف آمریکا از این اقدام گفت: مشغول کردن دنیای اسلام و ایجاد فضای تنفس برای اسرائیل از مهمترین اهداف حمله آمریکا به داعش است.

گروسی بیان داشت: مقاصد گوناگونی از این حملات را می‌توان احتمال داد، این احتمالات شامل انحراف افکار عمومی از جنایات غزه، برخوردهای مذهبی و دوگانه و احتمال برنامه بازگشت آمریکا به عراق است.

وی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل با حمایت از داعش قصد تضعیف کشورهای اسلامی را داشتند و در عراق نیز از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کردند تا به زیربنای این کشور خسارات زیادی وارد کنند و هم‌اکنون نیز داعش با بمب‌گذاری در سد موصل، قصد نابودی بغداد را دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان کرد: آمریکایی ها 11 سال قبل با دو هدف به عراق حمله کردند یکی از بین بردن سلاح های شیمیایی و دیگری مردم سالاری در این کشور، که در طول این سال ها با کشتن حدود یک میلیون نفر از مردم عراق و جانباز کردن صد ها هزار نفر از مردم این کشور و شکنجه های این مردم در زندان ها و پروراندن گروه های تروریستی در این کشورنتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

دیدگاه شما