تازه های سایت

کد مطلب: 20719
21. مرداد 1393 - 8:31
بخشدار مرکزی نهاوند با بیان اینکه طرح ساماندهی سراب گاماسیاب نهاوند با جدیت در حال پیگیری است گفت: جاده دسترسی سراب گاماسیاب نهاوند با اعتبار 250 میلیون تومان آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدرضا سلامتی در بازدید از اجرای طرح ساماندهی سراب گاماسیاب نهاوند اظهار داشت: سراب گاماسیاب بزرگترین چشمه ایران است  که از دره‌های شمالی کوه گرین سرچشمه می‌گیرد و منشا آب آن یخچال طبیعی است و بعنوان یکی از مهمترین جاذبه گردشگری شهرستان نهاوند ثبت ملی شده است.

سلامتی گفت: استاندار همدان در بازدید از سراب گاماسیاب نهاوند به منظور ایجاد زیر ساخت های لازم برای جذب گردشگر مبلغ 750 میلیون تومان به اجرای طرح ساماندهی این سراب اختصاص داد.

وی افزود: در اولین اقدام جاده دسترسی سراب گاماسیاب نهاوند به طول 400 متر به همراه دوپارکینگ عمومی وسایل نقلیه با مساحت 450 متر مربع با اعتبار 250 میلیون تومان زیر سازی و آسفالت شد.

بخشدارمرکزی نهاوند اظهار داشت: برای آسفالت راه دسترسی سراب گاماسیاب نهاوند مقدار 875 تن آسفالت مصرف شده است.

سیدرضا سلامتی بیان داشت: به منظور احداث 20 عدد آلاچیق، 20 چشمه سرویس بهداشتی، جمع آوری زباله و حفظ و نگهداری سراب گاماسیاب نهاوند مبلغ 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

سلامتی از آغاز عملیات برق رسانی به منظور تأمین روشنایی سراب گاماسیاب نهاوند خبر داد و افزود: 200 میلیون تومان برای احداث سیستم روشنایی سراب گاماسیاب نهاوند اختصاص یافته است که ظرف یک ماه آینده مشکل روشنایی سراب گاماسیاب نهاوند برطرف خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات مهم و اساسی سراب گاماسیاب نهاوند عدم آنتن دهی تلفن همراه در این سراب بود که با همکاری و هماهنگی مدیر کل شرکت مخابرات استان تا 20 روز آینده سیستم و تجهیزات آنتن دهی شبکه همراه در سراب گاماسیاب نهاوند نصب می شود./مهر

دیدگاه شما