تازه های سایت

کد مطلب: 20676
18. مرداد 1393 - 10:24
فرمانده سپاه نهاوند از شرکت 300 نفر در اردوهای جهادی سال جاری خبر داد.

DSC04136

به گزارش پایگاه خبری گرو، کامران کریمی در حاشیه بازدید از طرح اردوهای جهادی در روستای دوچشمه نهاوند به خبرنگار ما گفت: اردوهای هجرت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در همه عرصه‌ها اعم از آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه‌ای، خدمات‌رسانی، عمرانی، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس وارد عمل شده که خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از کشور، از نتایج آن بوده است.

وی گفت: اردوهای جهادی شهرستان نهاوند تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت که شرکت کنندگان در این طرح در قالب 12 گروه به خدمت رسانی به مردم نهاوند می پردازند.

کریمی بیان داشت: گروه های جهادی با همکاری دهیاری ها و کمک های مردمی پروژه های عمرانی مانند ساماندهی مساجد و حسینیه ها،جدول کشی سطح روستا و خدمات عام المنفعه را در روستاهای محروم نهاوند انجام میدهند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تعداد 75 نفر از برادران و خواهران دانشجوی دانشگاه های شهرستان نهاوند نیز در طرح اردوهای جهادی شرکت میکنند.

وی گفت: این دانشجویان کلاس های آموزش خیاطی، کار با رایانه ، احکام و درسی، با محوریت کلاس های فرهنگی و علمی را در سطح 5 روستای سهران، فاماسب، گرک، سفید خانی و میلاب برگزار میکنند.

فرمانده  سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به شرکت دانش آموزان در طرح هجرت گفت: در اجرای این طرح در شهرستان نهاوند 150 دانش‌آموز برای مشارکت در نوسازی، بهسازی و تجهیزمدارس به مناطق محروم این شهرستان اعزام می‌شوند.

کریمی اظهار داشت: هدف ما توانمند سازی دانش آموزان است و اینکه برای آینده فکر و جسم دانش آموزان را برای کارهای بزرگتر آماده کنیم.

دیدگاه شما