تازه های سایت

کد مطلب: 20617
16. مرداد 1393 - 8:50
در آستانه روز خبرنگار فرماندار و خبرنگاران نهاوند با خانواده دو تن از شهدای رسانه این شهرستان دیدار کردند.

32852859139373713856

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار، فرماندار ، فرمانده سپاه ، رئیس بنیاد شهید و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با حضور در منزل شهیدان سوری و نادری، دو تن از شهدای عرصه رسانه این شهرستان با خانواده های آنان دیدار کردند.

دراین دیدار امامعلی عبدالملکی گفت: امروز دشمن با ابزار رسانه به جنگ انقلاب اسلامی آمده و این خبرنگاران هستند که با احساس مسئولیت در برابر این تهاجم نرم دشمن ایستادگی می کنند که سهم شهدای عرصه رسانه در این بین سهمی مهمی می باشد.

وی با اشاره به شهدای خبرنگار در شهرستان نهاوند بیان کرد: خبرنگار شهید رضا سوری و هنرمند شهید الله‌مراد نادری جزو شهدای عرصه‌های خبر و  رسانه هستند که با شهادت و نثار خون خود در راه آگاهی و دانایی درخت تنومند انقلاب اسلامی را پر ثمر کردند.

فرماندار نهاوند گفت: دیدار با خانواده های شهدا افتخاری بزرگ برای همه مسوولان است که باعث قوت قلب آنان برای ادامه خدمت رسانی به مردم می شود.

عبدالملکی با گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر و روز خبرنگار افزود: خبر در حوزه های مختلف همچون یک جبهه تاثیر گذار است و سلاح آن خبر در دست خبرنگاران است که در استفاده بجا یا نابجای آن سبب پیشرفت و یا رکود و در جازدن جامعه می شود.

وی با اشاره به سیاست های خبری فریبکارانه برخی رسانه های غربی تحت مدیریت و سیطره استکبار جهانی افزود: خبرهای نادرست این خبرسازان تاثیر زیادی بر روی افکار عمومی ملت ها می گذارد ولی خوشبخانه ملت های مسلمان بوی‍ژه مردم مسلمان ایران بواسطه دریافت خبرهای حقیقی و واقعی از رسانه های مردمی و تحت مدیریت مدیران مسلمان برنامه زندگی خودشان را با طیب خاطر پیگیری می کنند.

ˈفرماندار نهاوند افزود: عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مدیون ایثارخون شهدای والا مقام و از خود گذشتگی های خانواده های بزرگوار آنان است، لذا ما باید خود را وقف خدمت به آنان نمائیم.

وی اظهار کرد: خانواده های شهدا باید به خود ببالند که اینگونه فرزندانی را در دامن خود تربیت نموده اند که با نثار خون خود برای اسلام عزت و افتخار کسب کرده اند .

قابل ذکر است که امسال برای نخستین بار است که به همت فرماندار شهرستان برنامه دیدار با خانواده شهدای رسانه در سطح نهاوند اجرا می شود و خبرنگاران با آرمانهای شهدای این عرصه تجدید پیمان می نمایند.

در این دیدارها فرماندار و خبرنگاران با خانواده شهیدان ستوان دوم رضا سوری از کادر ارتش جمهوری اسلامی و از شهدای موسوم به شهدای رسانه که در سانحه سقوط هواپیما سی 130 در 15 آذر سال 1384 در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین شهید الله مراد نادری ازروستای تکه که از کارمندان صدا و سیمای تهران در دوران دفاع مقدس بود و با آغاز جنگ تحمیلی با حضور در جبهه های جنگ به شهادت رسیده بود دیدار کردند و هدایایی به خانواده آنها تقدیم کردند.

در اين ديدار خبرنگاران خبرگزاری های فارس – ایسنا – تسنيم- خبرنگار روزنامه های ايران و جام جم- خبرنگار روزنامه همدان پيام – خبرنگار ماهنامه فردای نهاوند - هفته نامه فرهنگ ملاير - سايت خبری گرو و خبرنگار صدا و سيما حضور داشتند.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در 17 مرداد سال 77 بدست گروه تروریستی طالبان درمزارشریف افغانستان به شهادت رسید و روز شهادت وی به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شد.

دیدگاه شما