تازه های سایت

کد مطلب: 20589
14. مرداد 1393 - 9:13
مسئولان شهرستان نهاوند با حضور در منزل 3 جانباز 70 درصدبا آنها دیدار کردند.

DSC04339

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند به همراه چند تن از مسئولان با حضور در منزل سه تن از جانبازان 70 درصد نهاوند با آنها دیدار کرده و آخرین وضعیت جسمانی آنها را جویا شدند.

منزل جانباز 70درصد حاج حسین طاهری اولین مکانی بود که مسئولان در آنجا حضور یافتند، در این بازدید کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند گفت: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند و باید به گونه ای گام برداریم تا با اقدامات مفید خود رضایت آنان را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی‌پایان خواهد داشت.

کریمی گفت: ادای احترام به جایگاه رفیع و والای جانبازان وظیفه تمامی مردم و مسوولان است و باید در جهت رفع نیازهای آنان نهایت تلاش را صورت داد.

در ادامه حاج حسین طاهری جانباز 70 درصد نهاوندی گفت: از مسئولان و خانواده خود کمال تشکر را دارم چون در طول این چند سال خیلی باعث زحمتشان شدم و امیدوارم مرا حلال کنند.

حاج حسین طاهری در تاریخ 12/ 12 1362 در عملیات والفجر 5 در منطقه عملیاتی چنگوله مورد اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی قرار گرفت و به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

منزل حاج جسین جلالوند پاسدار و جانباز 70 درصد مکان بعدی بود که مسئولان نهاوند در آنجا حضور یافتند که در این دیدار علیرضا علی بخشی رئیس بنیاد شهید نهاوند در مورد ارزش ایثار و جانبازی یاد آورشد: ایثار از بارزترین نشانه های انسان مومن است و جانبازان عزیز نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

وی گفت: شهدا و جانبازان جان خود را برای دفاع از خاک میهن اسلامی تقدیم نظام و انقلاب کردند و ما امروز وظیفه داریم راه آن عزیزان را ادامه داده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاسداری کنیم.

علی بخشی اظهار داشت:‌ جانبازان ما مظهر رشادت، ایثار و افتخار این مرز و بوم هستند که در تقدیم جان و سرمایه خود با خداوند معامله کردند و قطعاً این اخلاص آنها مورد پسند خداوند متعال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آرامش امروز مردم ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثارجانبازان محقق شده است، گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا وجانبازان، ایثارگران هستیم، چرا که سربلندی و استقلال جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است.

جانباز سرافراز حاج حسین جلالوند در سال 61 به درجه و نشان جانبازی نایل شد.

فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در دیدار با حاج رحیم شهبازی دیگر جانباز 70 درصد نهاوند بیان داشت: جانبازان مظهر اقتدار و چراغ راه انقلاب اسلامی هستند که مایه سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی می باشند .

کریمی افزود: جانبازان و ایثارگران با ایثار و از خودگذشتگی پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده و راه شهیدان را به درستی ادامه دادند .

وی اضافه کرد: شکی نیست که جانبازان ما با تمام اخلاص و وجودشان در دفاع از دین، شرف و حیثیت این مرز و بوم با خداوند معامله کردند و امروز وظیفه ماست که در سنگر قدرشناسی از این ایثارگری‌ها تمام توان خود را برای انجام کارهای آنها در پیش بگیریم.

وی افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی پایان خواهد داشت.

وی، گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و پایداری این قشر نستوه که از جان خود را در تحکیم نظام و انقلاب مایه گذاشته اند به نسل بعد از جنگ به نحو شایسته انتقال داده شود.

حاج رحیم شهبازی جانباز سرافراز 70 درصد نیز در این دیدار گفت: نمیدانم چطور باید از همسرم تشکر کنم چون واقعا خیلی ایشان را اذیت کردم و امیدوارم مرا ببخشد چون در طول این سال ها در مقابل این همه مشکل من واقعا صبر زیادی داشته و از مسئولین سپاه و بنیاد شهید هم تشکر میکنم چون انها را نیز خیلی زحمت دادم.

حاج رحیم شهبازی در تاریخ 30/ 05/ 1360 در منطقه مریوان به درجه جانبازی رسید.

دیدگاه شما