تازه های سایت

کد مطلب: 20510
11. مرداد 1393 - 10:21
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از وقوع 490 سانحه خسارتی در این مدت زمان خبر داد و گفت: 30 درصد سوانح خسارتی معابر درون شهری این استان مربوط به مسافران بوده است.
30 درصد سوانح خسارتی در همدان مربوط به مسافران است

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع، سرهنگ حسین طلایی گفت: بی توجهی رانندگان به جلو با 30 درصد و رعایت نکردن حق تقدم با 29 درصد مهمترین عامل بروز سوانح رانندگی در معابر درون شهری همدان گزارش شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس تحلیل های آماری میزان سوانح منجر به جرح در معابر درون شهری این استان در چهار روز گذشته نسبت به روزهای عادی نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش نیز یافته است

وی گفت: با وجود افزایش حجم مسافرت ها ولی به علت رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و حضور موثر ماموران این یگان در مکان های پر تردد و حادثه خیز هیچگونه سانحه منجر به فوتی در این مدت زمان رخ نداده است.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور ماموران در محورهای گردشگری و بالا بودن حجم ترافیک و به دنبال آن کاهش امکان تردد با سرعت بالا ، حادثه مهمی در این مسیرها رخ نداده است.

وی با ذکر اینکه از 100 درصد ظرفیت راهنمایی و رانندگی برای کاهش سوانح احتمالی بهره گرفته شد بیان کرد: اقدامات فرهنگی نظیر نصب بنرهای آموزشی و هشداری و اطلاع رسانی وضعیت معابر درون شهری با استفاده از ظرفیت جراید نیز در کاهش سوانح موثر بوده است.

بیش از 800 هزار مسافر در چهار روز گذشته وارد همدان شدند.

دیدگاه شما