تازه های سایت

کد مطلب: 20505
11. مرداد 1393 - 9:56
شهردار نهاوند از افتتاح محل استقرار کارگران فصلی در این شهرستان خبر داد.

تغییر سیما و منظر شهری نهاوند برنامه ریزی شده است

شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: به منظور ارج نهادن به جایگاه و منزلت کارگران زحمت کش و پر تلاش در شهر نهاوند و دسترسی راحت به آنها برای انجام امور مربوطه، محل استقرار این افراد در هفته آتی با حضور مسولان شهرستان نهاوند افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: محل استقرار ساماندهی کارگران فصلی نهاوند با تجهیز امکاناتی از قبیل نشیمن ، فضای سبز، روشنایی و  سایبان در ابتدای بلوار دوخواهران آماده و در اختیار کارگران قرار می گیرد.

 فرجی فر ساماندهی محلی برای استقرار کارگران فصلی را اقدامی برای ارج نهادن به جایگاه ارزشمند کارگر و نیز تسهیل در دسترسی به این افراد عنوان کرد و گفت: کمک به زیبا سازی مرکز شهر و جلوگیری از ترافیک و تجمع کارگران فصلی در خیابان اصلی شهر از اهداف ساماندهی این مکان بوده است.

وی بیان کرد: انتظار می رود با استقبال کارگران و فرهنگ سازی برای استفاده از این مکان و امکانات، بتوان علاوه بر کمک به کارگران و تامین مکانی مناسب برای آنها، به اهداف توسعه ای شهر، با این اقدامات به عنوان زیر ساخت ها،ضرورت ها و اهداف دست یافت.

>>>> ساماندهی راه دسترسی به بام نهاوند

شهردار نهاوند گفت: راه دسترسی بام نهاوند بعنوان یک ظرفیت قابل توجه در تقویت نشاط اجتماعی شهروندان نهاوندی ساماندهی می شود که البته این پروژه در حال حاضر با زیر سازی و آسفالت این مسیر در حال اجراست .

وی افزود : با توجه به اینکه در جشنواره غذاهای محلی که اردیبهشت سال جاری در بام نهاوند با حضور مردم و مسولان شهرستان برگزار شد ، فرماندار نهاوند احیای این بام و ایجاد امکانات گردشگری برای مسافران و مردم نهاوند، تسهیل راه دسترسی به بام، تجهیز برق و آبیاری درختان آن را به مردم وعده داده بود، در حال حاضر زیر سازی و آسفالت این مسیر با اعتباری حدود 4 میلیارد ریال از منابع استانی و داخلی در حال اجراست.

شاهین فرجی فر ، بام نهاوند را یکی از مناطق بکر نهاوند دانست که می تواند با ساماندهی و تجهیز آن در حوزه خدمات شهری به مردم نهاوند و کمک به زیر ساخت های گردشگری و البته تقویت حوزه نشاط اجتماعی شهروندان نقش موثری داشته باشد.

گفتنی است در سفر استاندار همدان به نهاوند ، بام نهاوند و ساماندهی و توجه به تجهیز آن یکی از مصوباتی بود که محمد ناصر نیکبخت بعد از بازدید از این بام در مصوبات کارگروه برنامه ریزی مطرح کرد.

دیدگاه شما