تازه های سایت

کد مطلب: 20453
7. مرداد 1393 - 14:34
نماز عید سعید فطر با حضور مردم مومن شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

DSC04175

به گزارش پایگاه خبری گرو، نماز پرفیض عید سعید فطر به شکرانه توفیق یک ماه روزه داری خالصانه به درگاه خداوند متعال در مصلی شهرستان نهاوند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز؛ عید فطر را عید مومنان روزه دار دانست و گفت: آنهایی که توفیق روزه داری در ماه رمضان را داشتند از مواهب و برکات این عید بزرگ بهره مند می شوند و آنهایی که به عمد این واجب الهی را ترک کردند برایشان امروز عیدی وجود ندارد.

وی یکی از تلاش های مجاهدانه ملت در ماه رمضان را حضور سرافرازانه در راهپیمایی روز جهانی قدس برشمرد و افزود: ملت ایران با این راهپیمایی سراسری، زنده بودن و ایستادگی ملی را درباره یکی از مسائل مهم جهان و تاریخ اسلام، ثابت کرد و حقیقتا با هیچ زبانی نمی توان اهمیت این حرکت را توصیف کرد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمله وحشیانه صهیونیست ها به غزه وابسته بودن این گروهک تروریستی به صهیونیست را امری محرز دانست و افزود: این گروه حتی حاضر نشد که جنایت های اسرائیل در غزه را محکوم کند و حتی از این رژیم غاصب نیز حمایت کرد که اینها همه نشانه وابستگی به رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به حمایت وقیحانه امریکا از صهیونیستها بیان کرد: آمریکا با حمایت آشکار و نهان از غاصبان صهیونیست، رژیم اشغالگر قدس را تشویق به انجام اعمال غیر انسانی کرده است.

در ادامه نمازگزاران نهاوندی فطریه و کمک های نقدی خود را برای حمایت از مسلمانان غزه و فلسطین به ماموران جمع آوری این کمک ها که توسط بهزیستی و کمیته امداد نهاوند در محل اقامه نماز مستقر شده بودند ، تحویل دادند.

 لازم به ذکر است که علاوه بر مصلی شهرستان نهاوند نماز وحدت آفرین عید فطر در 120 نقطه شهرستان نهاوند نیز اقامه شد.

دیدگاه شما