تازه های سایت

کد مطلب: 20351
3. مرداد 1393 - 19:32

DSC04248

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم که با استقبال گسترده مردم ولایت مدار نهاوند برگزار شد راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر  امریکا آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

مردم روزه دار شهرستان نهاوند در مسیرهای از پیش اعلام شده ضمن اعلام انزجار از حمایت های استكبار جهانی از اعمال جنایتكارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین آمادگی خود را برای ریشه كنی این رژیم اعلام كردند.

شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر ضدولايت فقيه» عمده شعارهای انقلابی راهپیمایان نهاوند را تشكیل داده است.

DSC04278

از نکات قابل توجه در مراسم راهپیمایی تشکیل ایستگاه نقاشی از سوی شهرداری و شورای شهر نهاوند برای به تصویر کشیدن احساس همدردی کودکان ایرانی با کودکان فلسطینی تدارک دیده شده بود که جمعی از کودکان و نوجوانان با کشیدن تصاویر مختلف احساس خود را در این رابطه اعلام نمودند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی مزین به شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، مرگ بر اسراییل، فلسطین حمایتت می کنیم و بیت المقدس آزاد باید گردد، در طول مسیر راهپیمایی خشم و انزجار خود را نسبت به اسراییل غاصب اعلام کردند.

از نکات جالب حضور مردم روزه دار نهاوند به رغم گرمای زیاد و آفتاب شدید و سوزان منطقه بود که با لبیک به ندای رهبری صحنه های زیبایی از ولایتمداری، وفاداری به نظام مقدس اسلامی ،حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

DSC04284

در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در 10 بند قرائت و با ندای تکبیر راهپیمایان تایید گردید.

در ادامه نماز ، پرشور و دشمن شكن جمعه به امامت حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند اقامه و مراسم پايان يافت.

دیدگاه شما