تازه های سایت

کد مطلب: 20336
2. مرداد 1393 - 8:35

914221338

امامعلی عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است.

وی گفت: مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز خشم و انزجار خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

فرماندار نهاوند گفت: راهپیمایی روز جمعه تاثیر بسزایی در نحوه عکس العمل و اقدامات جهانی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی خواهد داشت . لذا بر همه ما وظیفه است که به صورت گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و غزه به جهانیان اعلام نماییم .

وی با اشاره به وضعیت جهان اسلام افزود: وضعیت امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است بنابراین حضور پرشکوه مردم در این روز با اعلام حمایت از مردم فلسطین بیانگر این است که مسلمانان هیچگاه مسئله فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

فرماندار نهاوند گفت: امسال شرایط ویژه ای بر منطقه حاکم است و دشمنان بخشی از افکار جهان اسلام را به مسائل و اتفاقات عراق معطوف کرده اند و در باریکه غزه به جنایات هولناک خود می پردازند و در این مدت جنایات وحشتناکی انجام داده و تعداد زیادی کودک در حملات وحشیانه به شهادت رسیده اند.

عبدالملکی بیان داشت: تکلیف و وظیفه تمامی مسلمانان جهان است که متحد و منسجم با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن اعلام انزجار از اسرائیل جنایتکار، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع نمایند.

وی افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه موجب شده تا راهپیمایی روز قدس امسال با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

فرماندار نهاوند با انتقاد شدید از سکوت سران کشورهای مدعی حقوق بشر افزود: امروز کودکان، زنان و مردان بی‌گناه با دهان روزه در غزه توسط رژیم خون‌خوار اسرائیل هدف آماج بمب‌ها و گلوله‌ قرار دارند، اما هیچ صدایی در دفاع از مظلومیت این مردم بی‌دفاع برنمی‌خیزد.

وی بر مشارکت همه اقشار مختلف جامعه شهرستان نهاوند در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: مردم شهرستان نهاوند در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله راهپیمایی‌های مختلف حضوری پر رنگ داشته که باید امسال نیز با حضور خود برگزار کننده باشکوه‌تر از سال‌های قبل این راهپیمایی باشند.

دیدگاه شما