تازه های سایت

کد مطلب: 20329
1. مرداد 1393 - 22:13
رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان: نباید به بهانه رزو بودن آرایشگاه اجازه حضور داماد در داخل سالن آرایش را داد چون ورود آقایان به داخل آرایشگاه ممنوع است و فرد تعمیرکار نیز تنها زمانی که آرایشگاه خالی باشد اجازه ورود به این مجموعه را دارد.
ورود داماد به داخل آرایشگاه زنانه جرم است

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع سرهنگ عبادی گفت: با ورود داماد به داخل سالن آرایش زنانه دیگر اطرافین از جمله فیلم بردار و بستگان داماد و عروس نیز وارد آرایشگاه می شوند در حالیکه آرایشگر به همراه شاگردان و مشتری در آن محل حضور دارد و نباید تصویر انها در فیلم و عکس ثبت شود.

رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: بیشتر آرایشگاه های زنانه درب ورودی خود را باز نگهداشته و تنها یک پرده به عنوان پوششی که داخل آرایشگاه از بیرون قابل دید نباشد نصب می کنند در حالیکه باید درب آن همواره بسته باشد.

سرهنگ عبادی افزود: آرایشگاه های زنانه باید مجهز به قفل محکم، آیفون تصویری با شعاع دید و پوشش تصویری مناسب باشد و یک بنر یک متری با مضمون ورود آقایان ممنوع در ورودی آن نصب شود.

وی گفت: آرایشگاه های زنانه که مجهز به آیفون تصویری نیستند 20 روز مهلت دارند نسبت به نصب دوربین اقدام کنند در غیر اینصورت واحد صنفی آنها پلمپ می شود.

رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان تاکید کرد: نصب دوربین مدار بسته در داخل آرایشگاه زنانه و حتی حیات و راهرو ممنوع بوده و مجازات سختی برای این تخلف پیش بینی شده است.

سرهنگ عبادی اضافه کرد: برخی مواقع آرایشگران کلید محل فعالیت را به شاگردان تحویل و خود به بیرون از مجموعه می روند و مشاهده شده که شاگردان سودجو از این فرصت برای نصب دوربین استفاده کرده اند.

او گفت: قبل از استخدام شاگرد، بهتر است وی را برای دریافت سو پیشینه به اداره آگاهی معرفی کنید تا در آنجا استعلامات مورد نیاز صورت گیرد تا در زمان انجام تخلف آگاهی به راحتی بتواند وی را شناسایی کند.

ورود تجهیزات ماهواره ای به آرایشگاه زنانه

رییس اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: استفاده از تجهیزات ماهواره ای طبق قانون جرم است و آرایشگران با بهانه استفاده از مدل مو، تبلیغ مدل آرایشی و سرگرم کردن مشتری نباید اقدام به انجام چنین تخلفی کنند.

سرهنگ عابدی تاکید کرد: پخش هر نوع موسیقی و آهنگ های مجاز و غیرمجاز در محیط آرایشگاه زنانه ممنوع است و آرایشگران تنها مجاز به استفاده از رادیو داخلی هستند.

دیدگاه شما