تازه های سایت

کد مطلب: 20279
30. تير 1393 - 10:03
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: پنج و نیم میلیارد تومان برای خرید تجهیزات به کشاورزان نهاوندی اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری گرو، احد ظفری با اعلام این خبر گفت:تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید تراکتور سبک تا سقف 35 میلیون تومان، تراکتور نیمه سنگین تا سقف 75 میلیون تومان و تراکتور سنگین تا سقف 135 میلیون تومان برای متقاضیان واجدالشرایط مقرر شده است.
ظفری گفت: این میزان تسهیلات برای کشاورزان و متقاضیانی که دارای حداقل 12 هکتار سند اراضی کشاورزی و یا سابقه کار با کمباین و دارای گواهینامه رانندگی با کمباین هستند بمنظور خرید ادوات کشاورزی اختصاص یافته است.

وی افزود: کشاورزان برای خرید ادوات و تجهیزات و سایر وسایل دیگر کشاورزی شامل کمباین، دروگر و تیلر از این تسهیلات استفاده می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند عنوان کرد: سود این تسهیلات 15درصد است که به صورت قسطی و در مدت زمان هفت ساله باید به بانک عامل پرداخت شود.

احد ظفری بیان داشت: کشاورزی حفاظتی صرفه جویی حاصل از مصرف آب، برق، کاهش هزینه تولید، اصلاح باغ ها و استفاده از ماشین و کاهش سوخت را به دنبال دارد و باید با توسعه مکانیزاسیون به فکر تولید پایدار باشیم.

وی گفت: متقاضيان دريافت این تسهيلات پس از اخذ معرفي نامه از سازمان‌هاي جهاد كشاورزي شهرستان نهاوند، مي‌توانند به بانك  عامل در منطقه مراجعه و پس از مراحل قانونی تسهیلات خود را دریافت کنند.

ظفری ادامه داد: اين تسهیلات به منظور ارتقاء بهره‌برداري از منابع و عوامل توليد در كشاورزي و افزايش عملكرد و بهبود كيفيت محصول و در راستاي اجراي سياست‌هاي بخش كشاورزي به متقاضيان خريد تراكتور و كمباين پرداخت می شود.

دیدگاه شما