تازه های سایت

کد مطلب: 20160
25. تير 1393 - 11:47
امام جمعه نهاوند گفت: شبکه های ماهواره ای با شبهه افکنی و ترویج فساد اخلاقی در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

DSC04084

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع سرگروه های حلقه های صالحین و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان نهاوند گفت: شبهه افکنی دینی و از هم پاشیدن بنیان خانواده به وسیله ترویج فساد اخلاقی از مهم ترین اهداف غرب و شبکه های ماهواره ای در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند.

وی افزایش آمار طلاق و بی حجابی را از دیگر نتایج زیانبار برنامه های ماهواره ای برشمرد و ادامه داد: تسخیر فرهنگی، تجاوز به خاک و یا تهدید مرزهای فیزیکی نیست، بلکه در جنگ نرم، تسخیر ذهن، اندیشه و باورهای عمومی است که این راهبرد شیطانی باورهای دینی و غیرت آحاد جامعه را به نابودی می کشاند.

امام جمعه نهاوند گفت: رسانه‌ یکی از ابزاری است که دشمن برای جنگ نرم خود استفاده می‌کند و یکی از مهم‌ترین این رسانه‌ها ماهواره است و می‌بینیم در شرایط کنونی که دشمن تمام توان خود را برای تحریم کشور گذاشته است در زمینه رسانه به هیچ عنوان تحریمی اعمال نکرده است.

وی با تاکید بر این که باید با فعالیت‌های فرهنگی در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن سدهای محکمی را ایجاد کنیم افزود: امروز بدحجابی یکی از معضلات جامعه ماست که دشمن با ابزار رسانه‌ای و ماهواره این را در کشور ما ترویج می‌ دهد که ما باید با راهکارهایی جلوی این منکر را بگیریم.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: غفلت از پیامدهای نامطلوب برخی سایت ها و شبکه های مجازی در اینترنت و رسانه های استکباری می تواند بسیاری از ساختارها را با آشفتگی مواجه کند.
مغیثی اظهار کرد: دشمنان با دو هدف جدایی مردم از دین و رواج بداخلاقی در جامعه اسلامی برای اثرگذاری بیشتر اقدامات ضد فرهنگی خود از ابزار رسانه در انواع مختلف آن همچون ماهواره، اینترنت و جراید استفاده می کند.
وی ، اسلام هراسی ، شبهه افکنی در احکام الهی ، تخریب جایگاه روحانیت ،ترویج فرقه های نو ظهور و ترویج زندگی غربی را از اهداف عرضه برنامه های ماهواره ای برای جوانان عنوان کرد و گفت: امروز ماهواره ها با سه رویکرد؛ فساد اخلاقی ،شبهه افکنی و تغییر سبک زندگی برنامه عرضه می کنند.
وی مهم ترین هدف غرب از ترویج بی بند و باری را، از هم پاشید بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: ارتباط صمیمی و گرم با خانواده، تغییر سبک زندگی بر پایه های اسلامی و اعتقادی و شناخت واقعیت ها را مهم ترین راه مقابله با آسیب های ماهواره ای و رسانه ای برشمرد.

دیدگاه شما