تازه های سایت

کد مطلب: 20152
25. تير 1393 - 8:45
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرائی راه آهن بروجرد- نهاوند از جمله مسائلی بود که در دیدار با رئیس مجلس و معاونان وزیر راه مطرح شد که این عملیات به زودی آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: پروژه راه‌آهن غرب کشور 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، بهرام بیرانوند گفت: جلسه مجمع نمایندگان لرستان با رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نیرو و معاونان وزیر راه انجام شد که نتیجه این جلسه تصویب برخی طرح ها در لرستان بود.

وی افزود: در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با رئیس مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو ومعاونان وزیر راه حضور داشتند که برخی از مسائل راه ها و سدها و طرح های نیروگاه های لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

بیرانوند تصریح کرد: حضور بیش از دو وزیر در این گونه دیدارها امکان پذیر نیست به همین دلیل این وزیر برای پاسخگوئی به سوالات نمایندگان مجلس و بررسی شرایط و مشکلات استان لرستان در این دیدار حضور پیدا کردند که هریک از نمایندگان با بیان مسائل مورد نظر خود نسبت به دریافت پاسخ از وزیر مربوطه اقدام کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه استان لرستان دارای منابع آب بسیار زیاد و همچنین وضعیت نامناسب آب و فاضلاب های شهری و روستائی در سطح استان و با توجه وضعیت راه‌های لرستان و موقعیت لرستان که در مسیر راه های ارتباطی استان است سوالاتی نسبت به این مسائل از وزیر نیرو و معاونان وزیر راه مطرح شد.

بیرانوند افزود: من به عنوان نماینده مردم بروجرد مسائل و مشکلاتی را که در شهر بروجرد وجود دارد مطرح کردم  که از جمله این مسائل می توان به مسأله تأمین آب شرب در بروجرد، ساماندهی آب و فاضلاب های این شهرستان، سد گل رود بروجرد و سد آبسرده بروجرد اشاره کرد که از جمله مسائل مهمی است که با وزیر نیرو مطرح  کردیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: نسبت به معاونان وزیر راه و شهرسازی نیز بحث بهسازی و چهار خطه کردن جاده بروجرد- توره را مطرح می‌کنیم زیرا در این مسیر روزانه شاهد تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات زیادی هستیم که این جاده هنوز هم 2 خطه است و باید چهار خطه شودکه مورد تایید واقع شد که هرچه سریعتر این موضوع اجرائی شود.

وی اظهار کرد: همچنین بحث اجرائی شدن راه آهن دورود- بروجرد- نهاوند و فرودگاه بروجرد مورد بررسی قرار گرفت و قول های مساعدی در این زمینه دریافت کردیم که عملیات اجرائی راه آهن بروجرد- نهاوند به زودی آغاز می شود./تسنیم

دیدگاه شما