تازه های سایت

کد مطلب: 20096
23. تير 1393 - 10:30
رئیس زندان نهاوند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قران کریم در زندان نهاوند برگزار شد.

546385_JvqK73zJ

محمود شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، گفت: همزمان با شبهای ماه مبارك رمضان محفل باشكوه و پرفيض انس با قرآن با حضور امام جمعه شهرستان نهاوند درجمع  كاركنان و مددجويان اين زندان برگزار شد.

شیرزادی افزود: به برکت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در زندان ها رونق کم نظیری گرفته و اهمیت موضوع قرآن و جایگاه آن در زندگی و تربیت انسان همواره مورد تاکید مسوولان سازمان زندان های کشور بوده است.

وی گفت: در اين مراسم قاري ممتاز شهرستان نهاوند محمد رضا سلگی نيز حضور داشت كه با تلاوت دلنشين آيات پند آموز قرآن كريم همگان را به فيض رساند.

رئیس زندان نهاوند بابیان اینکه این محفل زیبا هر ساله با استقبال خوب زندانیان مواجه می‌شود و خود آنها بخشی از اجرای کار را برعهده دارند، تصریح کرد: همواره در این مراسم معنوی سعی شده تا از زندانیانی که قرآن را به خوبی فرا گرفته و صدای زیبایی نیز دارند بهره گرفته شود.

امام جمعه شهرستان نهاوند در این مراسم در سخنانی با بيان اينكه يكي از ويژگيهاي ماه مبارك رمضان نزول قرآن است، افزود: قرآن در شب قدر نازل شد وشب قدر شب تعيين سرنوشت است، اگر انسان قرآن را بفهمد وبه آن عمل كند سعادت دنيا و آخرت را بدست آورده و به هر نسبتي از قرآن فاصله بگيرد به همان نسبت مشكلاتي خواهد داشت، اين قرآن بهترين وجامع ترين كتاب هدايت بشريت است.

حجت الاسلام مغیثی با بیان این که قرآن کتاب چگونه زیستن است، افزود: قرآن معجزه جاودان آخرین پیامبر خداوند برای هدایت و راهنمایی بشر بوده که هیچ گاه دچار کهنگی نشده و به همه زمان ها اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: با توکل به خداوند و قرآن می توانیم حداقل زنگاری از زندگی روزمره خود را که دچار روزمرگی شده است، پاک کرده و به زندگی خود نور و روشنایی ببخشیم.

وی گفت: انجام برنامه های قرآنی و آموزشهای قرآن در زندانها زمینه ساز بازگشت سعادتنمدانه زندانیان به جامعه خواهد شد.

دیدگاه شما