تازه های سایت

کد مطلب: 20046
21. تير 1393 - 8:37

 DSC01230

به گزارش پایگاه خبری گرو ، شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان اقدام به ساماندهی پارک لاله نموده ایم.

شهردار نهاوند گفت: پارک لاله واقع در خیابان فرمانداری نهاوند دارای مساحت 3 هزار متر مربع می باشد و در حال حاضردر حال ساماندهی است که بر اساس کارشناسی های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز طرح  برآورد شده و به پیمانکار واگذار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت و وضعیت پارک در طراحی آن وسایل ورزشی ،سکوی نشیمن ، زمین بازی کودکان ، کف پوش ایمنی برای حفظ  سلامت کودکان در نظر گرفته شده است.

شهردار نهاوند در ادامه به تجهیز پارک به سیستم روشنایی و چیدمان مناسب مبلمان اشاره کرد و افزود: شهروندان نقش اصلی را درراستای حفظ این سرمایه ها ایفا می کنند که بایستی در راستای حفظ و نگهداری شهر کوشا باشند.

فرجی فر ضمن اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گذران اوقات فراغت دانش آموزان افزود: فضاهای سبز ، ریه های تنفسی شهرها وهم چنین پارک و بوستان های محله ای فضای  پر نشاط شهری برای خانواده بوده که با حفظ و نگهداری آن می توانیم فرصت زندگی سالم شهری را برای دیگر شهروندان ایجاد نماییم.

شهردار نهاوند در ادامه پارک ها و فضای سبز را نیز یکی از مهمترین مراکز خدمات رفاهی و تفریحی بیان کرد و خاطر نشان کرد : توزیع خدمات شهری یکی از ضروریات مهم زندگی است که علاوه بر جنبه بهداشتی و روانی در توسعه پایدار شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرجی فر دربخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات زیر سازی و لکه گیری آسفالت معابر شهر به همت معاونت فنی و عمرانی  شهرداری در حال اجرا است .

وی افزود : با هدف بهبود در تردد خودروها و شهروندان عملیات ترمیم آسفالت در معابر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شهرداری به مرحله اجرا در آمد.

شهردار نهاوند گفت: هم چنین روکش آسفالت معابر سطح شهر نیز با اعتباری به مبلغ 5 میلیارد ریال در حال انجام می باشد.

دیدگاه شما