تازه های سایت

کد مطلب: 20011
18. تير 1393 - 8:54
سرمربی جدید تیم پاس همدان قرار است شنبه و یکشنبه هفته آینده به شهرستان های ملایر و نهاوند سفر کند و ضمن برگزاری تست انتخابی، بازیکنان مستعد را در ترکیب تیم خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این باره گفت: داوود مهابادی سرمربی جدید تیم پاس تصمیم دارد اوایل هفته آینده به دو شهر ملایر و نهاوند سفر کند و ضمن برگزاری تست انتخابی، بازیکنان زیر 23 سال که از توانمندی و قابلیت های بالا برخوردار باشند برای فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور جذب کند.

بهرام یدی افزود: مهابادی اعتقاد بالایی به استفاده از بازیکنان نخبه و توانمند بومی در ترکیب تیم خود دارد و افرادی که بتوانند نظر فنی وی را جلب کنند با آنها قرارداد رسمی منعقد می کنیم.

وی اضافه کرد: در سفر مهابادی به ملایر و نهاوند کادر فنی جدید وی نیز به صورت رسمی معرفی خواهند شد و باشگاه پاس با همکاری هیات های فوتبال ملایر و نهاوند شرایط لازم را برای انجام تست گیری مهیا کرده است.

وی تاکید کرد: جذب بازیکنان زیر 23 سال بومی و توانمند استان همدان از سیاست های اصلی باشگاه پاس است که داوود مهابادی سرمربی تیم نیز اعتقاد به این اصل دارد که بومی های این رده سنی در اولویت باشند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان خاطرنشان کرد: در کادر فنی جدید تیم پاس نیز یک مربی بومی به انتخاب شخص مهابادی بکار گرفته می شود که از مربیان باتجربه و بادانش فوتبال کشور است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فهرست فصل آینده تیم پاس گفت: درصدد هستیم بازیکنانی که فصل قبل تاثیرگذار بوده و در نتیجه گیری تیم پاس کمک شایانی داشته اند را امسال در ترکیب تیم قرار دهیم اما مابقی بازیکنان با نظر سرمربی جدید در لیست تیم قرار نخواهند داشت.

یدی یادآور شد: فعلا چهار پنج بازیکن از فصل گذشته را سرمربی تیم مدنظر دارد و در صورت تصمیم قطعی مبنی بر ادامه همکاری با آنها در خصوص مسایل مالی و کاری مذاکره خواهیم داشت.

وی افزود: مهابادی به لحاظ تکمیل لیست بازیکنان خود براساس توانمندی و قابلیت های فنی و انفرادی دغدغه ای ندارد و به زودی فهرست تیم تکمیل خواهد شد.

تیم پاس همدان هم اکنون در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد.

دیدگاه شما