تازه های سایت

کد مطلب: 20009
17. تير 1393 - 12:38
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: چهار هزار دانش آموز نهاوندی در کلاس های تابستانی شرکت کردند.
 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، جمشید ذکایی گفت: در این کلاس ها 18 رشته ورزشی ،15 رشته هنری و فنی ،آموزش رباتیک ،کلاس های تقویتی و کنکور به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی در خصوص زمینه های کاری فعالیت های تابستانی این مراکز گفت: فعالیت های تابستانی در زمینه های قرآن و عترت ، فرهنگی و هنری ،علمی پژوهشی ، ورزش و گردشگری ، توانمند سازی ، مهارت آموزی ،سازندگی و زیبا سازی محیطی و فضای مجازی انجام می شود

ذکایی افزود: این کلاس ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های آنان با استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی ،فضاهای آموزشی ،کانون های فرهنگی و تربیتی، پژوهش سرای دانش آموزی ، مدارس خاص قرآنی و دارالقرآن ها صورت می گیرد.

وی به فعالیت های خاص قرآنی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود چهار مدرسه خاص قرآنی و دو دارالقرآن در سطح شهرستان نهاوند، امسال فعالیت های قرآن و عترت از رونق خوبی برخوردار است که در این مراکز روخوانی، روانخوانی و قرائت قرآن به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

وی به همکاری این اداره با سایر ادارات نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تشکیل کلاس های تابستانی این اداره همکاری های لازم را با کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در زمینه تشکیل دو پایگاه تابستانی انجام و دو آموزشگاه را به آنان اختصاص داده است.

وی گفت: فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان تا نیمه اول شهریور ماه ادامه داشته و طی این مدت شرکت کنندگان در فعالیت های اردویی نیز شرکت خواهند کرد.

دیدگاه شما