تازه های سایت

کد مطلب: 19764
3. تير 1393 - 9:01
رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از تشکیل کمیته سه‌جانبه اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد شهرستان نهاوند در راستای کمک به محرومان شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: خزایی: کمیته سه‌جانبه اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد نهاوند تشکیل شد
 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی گفت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام در کمک به ایتام، نیازمندان و محرومان دستگاه‌های مختلفی در این راستا فعالیت دارند که از جمله آن کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی است.

خزایی با اشاره به توجه واقفان خیراندیش به وقف در زمینه‌های مختلفی چون کمک به ایتام و نیازمندان به اهمیت این مقوله در اسلام پرداخت و افزود: اهتمام ویژه خیران در این راستا سبب توجه ویژه به این قشر می‌شود.

وی به نیات برخی از واقفان در زمینه کمک به محرومان به همسو بودن این موضوع با اهداف سازمان‌هایی چون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی پرداخت.

خزایی از تشکیل کمیته سه‌جانبه بین اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی نهاوند در راستای کمک به محرومان خبر داد و گفت: این کمیته در راستای اجتناب از موازی‌کاری در زمینه کمک به محرومان این شهرستان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ مشترکی که با روسای سه دستگاه اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی نهاوند برگزار شد، علاوه بر تصمیم اتخاذ شده در راستای تشکیل کمیته مشترک، تبادل نظر بین روسا در این راستا نیز انجام شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: در این جلسه برنامه‌های سازمان اوقاف مرتبط با محرومان نیز برای دستگاه‌ها تشریح شد.

وی طرح مهر تندرستی و دست‌های مهربانی را از جمله برنامه‌های اوقاف در راستای کمک به محرومان جامعه عنوان کرد.

خزایی یادآور شد: بر اساس تشکیل کمیته مشترک بین اوقاف، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی نهاوند امر شناسایی و ثبت مشخصات خیرین هر سه دستگاه نیز به صورت کامل انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس توافق مشترک با کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی شهرستان نهاوند برنامه‌های فرهنگی مشترکی نیز در راستای تحقق شعار سال و تحقق‌بخشی به منویات مقام معظم رهبری در طول سال برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما