تازه های سایت

کد مطلب: 19711
31. خرداد 1393 - 8:29
امام جمعه نهاوند گفت:گروه تروریستی داعش در حال انجام مأموریت پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی به نحو احسن برای دشمنان اسلام و مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: جنایات گروه داعش در سوره و عراق از جنس جنایت رژیم صهیونیستی در بعضی از مناطق و روستاهای فلسطین اشغالی است که مردم را در منطقه ای جمع و بعد همه را قتل و عام می‌کنند.

امام جمعه شهر نهاوند عنوان کرد: گروه تروریستی داعش در حال انجام مأموریت پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی به نحو احسن برای دشمنان اسلام و مسلمانان است و در شرایطی که این گروه بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند اما برای بد نام کردن اسلام در جهان جنایت می‌کنند و الله اکبر سر می‌دهند.

 مغیثی اظهار داشت: همین اقدامات وحشیانه و خشن و غیر اسلامی باعث شد مردم سوریه دست به دست هم داده و با وحدت و مقاومت و پایداری این گروه وحشی را از سوریه بیرون کنند و امروز هم در عراق شاهد هستیم جنایات گروه داعش موجب وحدت شیعه و سنی و اعلام آمادگی میلیون‌ها مسلمان برای مبارزه با این گروه تروریستی شده است.

حجت الاسلام مغیثی در خصوص دیگر اهداف پشت پرده اقدامات تروریستی داعش در عراق گفت: بیداری اسلامی آنها را تکان داد و برای اینکه جلوی آن را بگیرند اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی می کنند در حالی که با تدبیر علما، دولت و عشایر عراق توطئه اختلاف شیعه و سنی در عراق ناکام و شکست خورد.

 مغیثی اظهار داشت: عمل و ابتکار ریاست جمهوری در سالگرد برگزاری انتخابات مبنی بر دعوت از رقبای انتخاباتی سال قبل کار پسنیده و مفیدی در راستای حفظ وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت و مسئولان حول محور ولایت و رهبری بود.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ما هر کار شایسته و مناسبی که از طرف مسئولان در راستای حفظ و سلامت نظام و ایجاد وفاق و وحدت ملی انجام شود حمایت و بازگو می کنیم و از هر کار و اقدامی که بر خلاف مصالح عمومی کشور و در راستای ضربه زدن به وحدت و همدلی مردم باشد انتقاد می‌کنیم.

دیدگاه شما