تازه های سایت

کد مطلب: 19617
26. خرداد 1393 - 10:08
امام جمعه نهاوند گفت: سید علی خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر در نهاوند سخنرانی می‌کند.
مردم نهاوند آماده استقبال گرم از یادگار امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مغیثی در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم شهدای هفت تیر در فرمانداری نهاوند گفت:امسال و به منظور با شکوه تر برگزار شدن مراسم شهدای حادثه هفت تیر خصوصا تنها شهید این حادثه در استان همدان شهید آیت الله محمد علی حیدری که اولین نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و اولین امام جمعه شهر نهاوند نیز بود سیدعلی خمینی به شهرستان نهاوند سفر می‌کند.

وی گفت: شهید آیت الله محمد علی حیدری سرمایه اخروی و معنوی نهاوند است به ویژه اینکه این بزرگوار در سن 30 سالگی توانست به مقام مرجعیت برسد و از محضر درس بزرگانی همچون آیت الله بروجردی ،حضرت امام خمینی و آیت الله اراکی بهره مند شود.

 امام جمعه نهاوند با توجه به سفر حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام(ره) به نهاوند، از قشرهای مختلف مردم نهاوند خواست در این مراسم باشکوه حضور گسترده‌ داشته باشند.

 مغیثی عنوان کرد: برای استان همدان و غرب کشور همین افتخار بس است که شهیدی همچون شهید حیدری دارند و مردم نهاوند توانستند روزگاران نه چندان دوری همچون پروانه‌ای به گرد شمع وجود چنین اسوه‌ای جمع شوند و از فضایل بیکران آنها کسب فیض کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: شهید حیدری از یاران و یادگاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) در دوران سخت خفقان رژیم ستم‌شاهی و بعد از انقلاب بود که نقش ارزشمندی در ولایت‌مداری و بصیرت‌افزایی در آن دوران بر عهده داشت.

امام جمعه شهر نهاوند بیان داشت: مراسم سالگرد شهدای هفت تیر امسال در شهرستان نهاوند بعلت اینکه روز هفت تیرماه یوم الشک ماه رمضان است در روز یک شنبه اول تیرماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) نهاوند برگزار می شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام(ره) است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: مهم‌ترین پیام یادواره‌ها و اینگونه نشست‌ها انتقال پیام شهدا و ارزش‌های والای حضرت امام به نسل جوان امروزی است بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها برای انتقال این پیام مهم بهره گرفت

دیدگاه شما