تازه های سایت

کد مطلب: 19610
26. خرداد 1393 - 9:49
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هدف دشمن از جنگ نرم تضعیف ارزش‌‌های دینی و اعتقادی جوانان است.

کریمی فرمانده

به گزارش پایگاه خبری گرو، کامران کریمی در نشست سالیانه بازنشستگان سپاه ناحیه نهاوند با عنوان همایش انس و مودت با بیان اینکه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مهم‌ترین جبهه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است، افزود: در این جنگ باید با حفظ روحیه ارزشی و اعتقادی در خود زمینه را برای شکست نقشه‌های دشمنان و مستکبران عالم فراهم کنیم.

کریمی گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین در مقابل جنگ نرم دشمن بسیار تاثیرگذار و از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به تأثیر شگرف و فراوان برپایی حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مناطق و روستا‌های مختلف کشور اظهار کرد: نتیجه و عصاره برگزاری محافل صالحین در مساجد و پایگاه‌ها باید شبهه زدایی و تقویت باور‌های دینی در راستای افزایش علوم و معارف دین مقدس اسلام باشد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با جوانان جنگ‌ نرم است و نسل جوان جامعه  برای مقابله با دشمنان اسلام باید ارتباط خود را با اسلام و قرآن بیشتر کنند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا جوانان و نوجوانان روستا به سمت برنامه‌های بسیج و حوزه فعالیت آن در مساجد جذب شوند و در بسیج و مسجد پرورش یابند.

کریمی افزود: ذهن، اندیشه‌ها و افکار جوانان و نوجوانان کشور در این جنگ نابرابر مورد نظر دشمن بوده و استکبار با برنامه‌ریزی‌های خود همواره سعی را بر این گذاشته که به اعتقادات و اصول اسلامی لطمه وارد کند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: سرگروه های حلقه های صالحین انس مداوم با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، فراگیری مسایل دینی و احکام و ظاهر مناسب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کریمی گفت: ملت ایران همواره در طول 33 سالی که از عمر جاودانه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می گذرد به خوبی نشان داده‌اند که پشتیبان و حامی اصلی ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل بوده‌ و این راه را همچنان تا ابد ادامه می‌دهند.

کریمی در ادامه با اشاره به تحولات و نا آرامی های اخیر در سوریه؛ از کمک به شیعیان سوریه به عنوان یک تکلیف یاد کرد وگفت: سه سال از فجایع بزرگ در این کشور می گذرد و ما به عنوان شیعه با نگاه بر سیره پیامبر و ائمه معصومین باید به مردمان ، کودکان و زنان بی پناه و بی دفاع سوریه کمک کنیم.

وی گفت: این صحیح نیست که ما صدای کمک یک مسلمان را بشنویم و بی تفاوت از کنارش عبور کنیم و هر مسئولی می بایست در جایگاه مدیریتی خود در مناسبت ها و برنامه های مختلف این موضوع را پیام رسانی نماید تا هرکس به سهم خود به یاری از شیعیان بی پناه و بی دفاع سوریه بپردازد.

در پایان این مراسم بازنشستگان سپاه نهاوند کمک های خود را برای کمک به مردم مظلوم سوریه جمع آوری کردند. 

دیدگاه شما