تازه های سایت

کد مطلب: 19600
25. خرداد 1393 - 13:53
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوندگفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ باید در راس امور قرار بگیرد.

 حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو،با بیان این که فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی باید در راس امور قرار بگیرد افزود: بکارگیری سفارشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی می تواند مبنایی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی کشور باشد.

گروسی بیان کرد: اصل پیروزی و تأسیس حکومت اسلامی و تداوم آن معلول اطاعت از ولایت فقیه است و حفظ نظام و امنیت و وحدت انقلاب و کشور در گروه همین اطاعت از ولایت فقیه است.

وی افزود: مسئولان در حد امکانات از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات فرهنگی استفاده کنند و چیزی کم نگذارند.
گروسی گفت:اهتمام به فرهنگ نمازدرمساجد، فعالیتهای قرآنی و کمک به تقویت حوزه های علمیه برادران و خواهران و استفاده بهینه و مناسب از مناسبتهای مذهبی از جمله ماه مبارک رمضان می تواند موجب تقویت معنویت و ارزشهای دینی در جامعه شود.
 وی با اشاره به علل و وقوع مسائل ضد ارزشی و ناهنجاری در جامعه گفت: ناهنجاری در جامعه دلایل متفاوتی دارد که وجود ماهواره و فیلمهای مبتذل، رواج اعتیاد و بی بندباری برخی خانواده ها و کم توجهی والدین و مسئولان نسبت به ارزشها و ترک امر به معروف و نهی از منکر از عوامل اصلی آن است.
وی پایبندی مسئولان و نخبگان به واجبات و ترک محرمات و فضا سازی شهرستان نهاوند را به شعائر اسلامی را لازمه کار فرهنگی دانست و عنوان کرد: با توجه به کمبود و مشکلات اعتباری نباید توقعات زیادی داشت که در حوزه فرهنگ اقدامی صورت گیرد اما در حد امکان مسئولان دستگاه های باید تمام ظرفیتها را در حوزه فرهنگ به کار گیرند.
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: نظام اسلامی مبتنی بر ولایت است و هر چه مسئولان ادارات و نهادها و قوای سه گانه در تحقق منویات مقام عظمای ولایت بکوشند مستقیما به تقویت نظام وانقلاب در عرصه های جهانی کمک کرده اند.

دیدگاه شما