تازه های سایت

کد مطلب: 19561
24. خرداد 1393 - 7:51
تیم ملی فوتبال هلند در دیداری پرگل توانست اسپانیا را در اولین دیدار گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شکست دهد.
خبرگزاری فارس: شب سیاه کاسیاس و یارانش/ تحقیر ماتادورها در شب انتقام هلند

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، در دیدار اول گروه دوم از ساعت 23 و 30 دقیقه جمعه شب اسپانیا و هلند به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این دیدار ابتدا اسپانیا با گل دقیقه 27 ژابی آلونسو از روی نقطه پنالتی یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه 44 روبین فن‌پرسی با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه اسپانیا را باز کرد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

برخلاف نیمه اول که اسپانیا عملکرد بهتری از حریف خود داشت نیمه دوم بازی کاملا در اختیار هلند بود.

اسپانیا که در دیدار فینال جام جهانی 2010 توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل هلند به مقام قهرمانی برسد در دیدار امروز خود یک ناکام بزرگ بود و خط سیاهی در کارنامه این تیم به ثبت رسید.هلند امشب انتقام سختی از اسپانیا گرفت و ماتادورها تحقیر شدند.

هلند با بهره از توان هجومی بازیکنانی مثل روبن، اشنایدر و فن‌پرسی شرایط سختی را برای مدافعان اسپانیا رقم زد. در دقیقه 53 بازی روبن توانست با یک حرکت بسیار خوب گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بازی ارسال اشنایدر از جناح راست با یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر دویریچ همراه شد تا این بازیکن سوم هلند را وارد دروازه کند.

در دقیقه 68 دیوید سیلوا برای اسپانیا گل زد اما داور با اعلام آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 73 اشتباه ایکر کاسیاس کاپیتان اسپانیا روی دریافت یک پاس به عقب باعث شد روبین فن‌‌پرسی توپ را از این بازیکن بگیرد و گل چهارم هلند را وارد دروازه‌ کند.

دقیقه 80 حرکت انفرادی روبن و گذشتن این بازیکن از سد کاسیاس باعث شد توپ او وارد دروازه شود تا در عین ناباوری هلند گل پنجم را وارد دروازه کند.

این دیدار در نهایت با برتری 5 بر یک هلند مقابل اسپانیا به پایان رسید.

هنگام تعویض فن‌پرسی این بازیکن به سمت روبن رفت و بعد از خوش ‌و بش با او بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن داد.

ریتزولی ایتالیایی در این دیدار به فن‌پرسی، دگوزمان و دویریچ از هلند و ایکر کاسیاس کارت زرد نشان داد.

دیدگاه شما