تازه های سایت

کد مطلب: 19354
12. خرداد 1393 - 10:24
در مراسمی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار از پاسداران شهرستان نهاوند تجلیل شد

 DSC03611

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با حضور خانواده پاسداران و بازنشستگان سپاه ناحیه نهاوند مراسم گرامیداشت این ایام در سالن اداره ارشاد نهاوند برگزار شد.

کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم با تبریک روز پاسدار گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله اقداماتی بوده است که پاسداران در هر جا که نیاز باشد حضور داشته باشند و از انقلاب ایران دفاع کنند.

وی با بیان اینکه عاشورا و راه سرخ امام حسین(ع) الگوی پاسداران است، تصریح کرد: سپاه پاسداران توانمندی خود را در عرصه‌های گوناگون به خوبی اثبات کرده است که می‌توانیم در این راستا به دوران دفاع مقدس، جنگ با منافقین و سازندگی کشور و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اشاره کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد فرخنده سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نام روز پاسدار تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم به عنوان پاسدار رهرو حضرت امام حسین(ع) هستیم.

در این مراسم حجت الاسلام قاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه با تبریک روز پاسدار، خطاب به پاسداران گفت: خوشا به حال شما که شغل و کارتان با کار اباعبدالله‌الحسین(ع) مناسبت یافته است و شما توفیق دارید که نگهبان دین باشید و به این دلیل است که به شما پاسدار می‌گویند.

وی اشاره به رشادت ها و ایثارگری های امام حسین (ع) گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدش مظهر رشادت بزرگی هستند که برگرفته از حادثه عاشوراست که بعد از هزاران سال مظهر فداکاری و رشادت وعزت است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دست تقدیر الهی این اعیاد را خوب رقم زده است از همه خانواده ها خواست تا از این سه مولود عزیز امام حسین(ع)،حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)درس دینداری،آزادگی وعبادت خالصانه را فرا بگیرند و در زندگی سرلوحه امور خود قرار دهند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از پاسداران سپاه ناحیه نهاوند تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما