تازه های سایت

کد مطلب: 19349
12. خرداد 1393 - 9:13

کریمی فرمانده

کامران کریمی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، امام خمینی (ره) را نماد مبارزه با ظلم‌ستیزی برای تمامی انسان‌ها خواند و تصریح کرد: اعزام کاروان‌های مختلف به مرقد امام انسجام بخش وحدت عمومی است و ما در ثبت نام سعی کردیم افرادی را به مرقد اعزام کنیم که تاکنون به مرقد امام مشرف نشده‌اند.

کریمی افزود: همزمان با سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) دو برنامه بزرگ اعزام بسیجیان به مرقد امام راحل و تجمع بزرگ سوگواران امام روح الله در مصلی شهر نهاوند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: 1100 نفر از بسیجیان که عضو حلقه های صالحین هستند در قالب 29 دستگاه اتوبوس بعدازظهر 13 خرداد به مرقد مطهر امام خمینی اعزام میشوند.

کریمی اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور اقشار مردم در مراسم سالگرد امام راحل، همکاری تمامی نهادها در اعزام زائران ضروری است.

کریمی بیان کرد: روزارتحال امام خمینی (ره) نیز از ساعت 10 صبح در مقابل مسجد شهید حیدری تجمع بسیجیان و هیئات مذهبی را خواهیم داشت که در قالب دسته جات سینه زنی و با نوحه سرایی به سمت مصلی نماز جمعه نهاوند حرکت خواهند کرد و سرانجام در مصلی به تجمع سوگواران امام روح الله خواهند پیوست.

وی گفت: در تجمع بسیجیان و هیئات مذهبی در مصلی شهر نهاوند آیت الله نظری منفرد برای عزادارن سخنرانی خواهد کرد.

وی راه اندازی ایستگاه های صلواتی، سرکشی از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، گردهمایی بزرگ بسیجیان در شهر گیان و فیروزان را ازدیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

فرمانده سپاه نهاوند بابیان این که سپاه از تمامی امکانات خود برای ارائه خدمات به زائران در این سفر استفاده خواهد کرد بیان داشت: تمام تمعهیدات لازم برای اعزام زائران به مرقد امام از سوی سپاه اندیشیده شده است و از این بابت کمبودی نداریم.

دیدگاه شما