تازه های سایت

کد مطلب: 19329
11. خرداد 1393 - 12:50
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در بیش از 45 کانون فرهنگی و هنری مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) برگزار میشود.

ارتحال امام خمینی ره

میثم مرادی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو بیان داشت: جلسه کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند با حضور اعضاء این کمیته در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تشکیل شد .

مرادی گفت: در این جلسهو با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های به عمل  آمده سعی بر آن شد اقدامات خوب و تاثیر گذاری در سطح شهرستان انجام پذیرد تا مردم و به خصوص جوانان و نوجوانانی که در حقیقت نتوانسته اند شخصیت امام را در یابند بتوانند بیشترین بهره را از این برنامه ها دریافت کنند .

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود:مراسم ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بیش از 45 کانون فرهنگی و هنری مسجد شهری و روستایی نهاوند برگزار میشود که با هماهنگی های به عمل آمده با مدیران این کانونها تلاش بر آن شده تا این برنامه ها با کیفیت تراجرا شوند.

* تجلیل از 10 شاعر انقلابی نهاوند

مرادی اظهار کرد: برپایی عصر شعر با همکاری ادارات و دانشگاه های نهاوند در محل روزرخانه پوریای ولی این شهرستان با حضورامام جمعه ، فرماندار، مسئولان شهرستان و دیگر اقشار مردم را از دیگر برنامه های این اداره در این ایام عنوان کرد و گفت: در این مراسم از 10 نفر از شاعران فعال در عرصه شعر انقلاب تجلیل خواهد شد .

 ویبرگزاری نمایشگاه عکس، توزیع بروشور در خصوص شخصیت والای امام خمینی (ره) ، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع ارتحال ،  رااز دیگر برنامه های کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نهاوند برشمرد.

مدیر اداره ارشاد نهاوند اظهارامیدواری کرد با تلاشهای صورت گرفته در سال جاری بتواندر راستای آشنایی قشر جوان و نوجوان با شخصیت روحانی و والای امام خمینی (ره) قدم برداشت .

دیدگاه شما