تازه های سایت

کد مطلب: 19156
3. خرداد 1393 - 10:23
فرمانده سابق سپاه نهاوند گفت: باید با دوراندیشی و مدیریت جهادی در میدان مذاکره حاضر شد و از حق قانونی ملت ایران دفاع کرد.

DSC03464

به گزارش پایگاه خبری گرو، غلامرضا رستمی با تبریک فرارسیدن سالروز ازادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس به معنای واقعی کلمه نمونه یک مدیریت جهادی با عزم و اراده ملی بود که دلاورمردان رزمنده توانستند با نگاه به درون حماسه ازاد سازی خرمشهر را خلق کنند و جهان را در بهت و حیرت فرو ببرند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: عملیات بیت المقدس که یکی از پرافتخارترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود با مدیریت جهادی از طرف حضرت امام خمینی (ره) هدایت میشد و نیروهای مردمی و رزمندگان با عزم و اراده ملی در تاریخ 10 ادیبهشت سال 61 در چهار مرحله شروع شد و قرار بود که نیروهای عمل کننده در این مراحل تا شهر بصره عراق پیشروی کنند.

فرمانده سابق سپاه نهاوند گفت: صدام اصلا تصور نمیکرد نیروهای ایرانی بتوانند وارد خرمشهر شوند ولی از قدرت ایمان و اراده جوانان این مرزو بوم اطلاعی نداشت .

رستمی بیان کرد: در طول 570 روزی که خرمشهر دراشغال نیروهای عراقی بود آنها با 40 هزار نیرو و سلاح های مختلف و تجهیزات فراوان در این شهر حضور داشتند ولی رزمندگان اسلام شرایط را طوری رقم زدند که در پایان عملیات ازادسازی خرمشهرعلاوه بر کشته شدن تعداد زیادی نیروی عراقی، 19 هزار نفر نیز به اسارت نیروهای ایران درامدند و خرمشهر نیز ازاد شد.

فرمانده سابق سپاه نهاوند گفت: نظام سلطه میخواهد با استفاده از ترفندهای مختلف بر همه مردم جهان حکومت کند و جهان را به دو قطب سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم کند و با این کار در صدد است که پیشرفت کشورهایی مانند جمهوی اسلامی ایران را متوقف کند و به عقب براند تا بر این کشورها مسلط شود.

رستمی افزود: میز مذاکره میدان جنگ و نبرد است و بنابراین باید با عقل و درایت و مدیریت جهادی در میدان مذاکره حاضر شویم و از حق قانونی ملت ایران دفاع کنیم .

رستمی گفت: باید درتمام عرصه ها از مدیریت جهادی استفاده کنیم چون هرکجا ما به درون نگاه کردیم و به جوانان خود اتکا کردیم موفق شدیم و نمونه بارز آن نیز جنگ تحمیلی هشت ساله است.

رستمی با توجه به مشکلات مردم سوریه گفت: سوریه جبهه اصلی مقاومت در منطقه است و همان طور که آنها در زمان جنگ به یاری مردم ما آمدند حالا ما باید در حد توان به آنها کمک کنیم. 

دیدگاه شما