تازه های سایت

کد مطلب: 19095
31. ارديبهشت 1393 - 9:34
عضو سابق یکی از گروهک‌های تروریستی که پس از ارتباط با زنی، شوهر او را به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه به تشریح جنایت خود پرداخت

قاتل، عضو گروهک تروریستی بود

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، چندی قبل کشف جسد مردی در حوالی شهرستان نهاوند به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل کشف جسد شده و دریافتند مرد جوان در اثر اصابت ضربات سخت به قتل رسیده است. جسد به پزشکی قانونی منتقل و با بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت مقتول به نام «امیر» شناسایی شد.

همسر «امیر» به نام «نسرین» در بازجویی ها مدعی شد، شوهرش شب حادثه برای انجام کاری از خانه خارج و پس از آن دیگر باز نگشته بود.

ماموران که به اظهارات این زن مشکوک شده بودند، وی را زیر نظر گرفته و متوجه ارتباط پنهانی او با پسری به نام «هومن» شدند. با کشف این سرنخ، نسرین به اداره آگاهی احضار شد که در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی «هومن» اعتراف کرد.

در ادامه ماموران راهی خانه «هومن» شده، اما متهم پس از اطلاع از دستگیری «نسرین» از کشور فرار کرده بود.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، مشخص شد «هومن» به اتهام عضویت در گروهک های تروریستی هنگام ورود به کشور دستگیر شده است. با اطلاع این موضوع، «هومن» به اداره آگاهی منتقل و در بازجویی​ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

صبح امروز جلسه محاکمه متهمان در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد.

هومن با قبول اتهاماتش گفت: من یک مغازه گیم نت داشتم که نسرین فرزندانش را برای بازی به آنجا می آورد. در ابتدا نمی دانستم او شوهر دارد و به همین خاطر به رابطه ام با او ادامه دادم، اما پس از مدتی متوجه شدم نسرین به من دروغ گفته و شوهر دارد، به همین خاطر ارتباطم را با او قطع کردم، اما با اصرارهای نسرین دوباره ارتباطم را با او از سر گرفتم.

شب حادثه او مرا به خانه شان دعوت کرد و ما به پشت بام رفتیم، همسرش که در طبقه پایین خواب بود، متوجه ماجرا شد و با او درگیر شدم. نسرین نیز به کمک من آمد و با همدستی او شوهرش را کشتیم، بعد هم جنازه را در یک دره در حوالی نهاوند رها کردیم.

در ادامه جلسه دادگاه نسرین در جایگاه قرار گرفت که با رد اتهامش گفت: من در قتل شوهرم هیچ نقشی نداشتم. شب حادثه او برای تهیه مواد مخدر از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت، چند روز بعد به ما اطلاع دادند جسدش پیدا شده است. پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند

مرصاد

دیدگاه شما