تازه های سایت

کد مطلب: 19019
28. ارديبهشت 1393 - 8:52
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شهرستان نهاوند 50 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.
میثم-مرادی-مدیر-ارشاد-اسلامی-نهاوند

 به گزارش پایگاه خبری گرو، میثم مرادی اظهار داشت: شهرستان نهاوند با داشتن هنرمندان کم‌ نظیری در صحنه تئاتر، همیشه در استان برتر بوده و  بسیاری از هنرمندان نهاوند در این زمینه به پیشرفت‌های بالایی رسیده و امروز به عنوان افراد مطرح در صحنه‌های نمایشی و سینمایی در کشور به شمار می ‌روند.

مرادی گفت: نهاوند  به علت  داشتن ظرفیت‌ های بالا در سال های گذشته چندین بار میزبان جشنواره تئاتر استان همدان بوده است و امسال هم در صورت تأمین اعتبار50 میلیون تومانی آمادگی میزبانی جشنواره تئاتر استانی را دارد.

وی افزود: جشنواره تئاتر پرمخاطب ‌ترین و گسترده ‌ترین رویداد هنری در استان همدان است که در صورت میزبانی آن توسط نهاوند می توان به موفقیت و اقدامات بزرگی در عرصه فرهنگی نهاوند دست یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: شهرستان نهاوند هشت انجمن با نام های خوشنویسی و هنر، قرآن و نهج البلاغه، هنرهای تجسمی، شعروسرود، موسیقی، پژوهش وتحقیق، ادبی و داستان و سینمایی جوان و تئاتربا بیش از 1000عضو ثابت و سیار است.

میثم مرادی بیان داشت: شش آموزشگاه آزاد هنری در زمینه های موسیقی، طراحی و نقاشی، گریم، آموزش قرآن، و تعداد 50 کانون فرهنگی و هنری مساجد با عضویت بیش از سه هزار نفر در شهرستان نهاوند مشغول به فعالیت هستند.

مرادی افزود: تجلیل از فعالان عرصه های مختلف هنری و مفاخر شهرستان وظیفه دستگاه های فرهنگی آن شهرستان است، ولی متاسفانه کمبود بودجه ما را با مشکل روبه رو کرده است.

وی گفت: باید ادارات و دستگاه های فرهنگی به فکر طرح و راهکاری برای توسعه فرهنگی و تاریخی همه جانبه شهرستان نهاوند باشند، زیرا قدمت بیش از هفت هزار ساله نهاوند حکایت از فرهنگ و پیشینه این شهرستان دارد.

دیدگاه شما