تازه های سایت

کد مطلب: 18806
15. ارديبهشت 1393 - 9:04
ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان همدان يک دستگاه خودرو را متوقف و 26000 کيلوگرم برنج خارجي قاچاق را کشف کردند.
s_200_150_16777215_00_images_Social_93_berenj93.jpg

به گزارش سایت گرو، به نقل از پليس، سرهنگ "فرامرز به گذر" رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودروهاي عبوري در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به يک دستگاه تريلر لبه دار در حالي كه چادر تريلر را كشيده بود و از کرمانشاه به مقصد همدان در حال حرکت بود مظنون شده و جهت بررسي خودرو مذکور را با رعايت نکات ايمني متوقف کردند.
وي افزود: پس از بازرسي به عمل آمده مشاهده شد خودرو حامل برنج خارجي با مدارک گمرکي جعلي مي باشد و قاچاقچيان با سوء استفاده از اسناد گمركي قصد جابجايي برنج هاي قاچاق را در لواي كالاي قانوني دارند که تريلر به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.
رييس پليس آگاهي انتظامي استان همدان در خاتمه اظهار داشت: در بررسي نهايي از بار خودرو مشخص شد خودرو حامل 26 هزار کيلو گرم برنج خارجي به ارزش تقريبي 806 ميليون ريال مي باشد که در اين خصوص پرونده تشکيل و به همراه متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي و سازمان هاي رسيدگي کننده ارسال شد.

دیدگاه شما