تازه های سایت

کد مطلب: 18789
14. ارديبهشت 1393 - 9:28
پایگاه خبری گرو: دانشجوی نهاوندی دانشگاه خوارزمی به عنوان عضو برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان تهران انتخاب شد

DSC07046

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرامرز بیجنوند در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت: با توجه به سوابق علمی و پژوهشی و ارائه مقالات به جشنواره های مختلف توانستم به این عنوان برسم و در مجمع تشخیص مصلحت مورد تقدیر و عنایت قرار گرفتم.

وی گفت: مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم تربیتی و درسال 90 از دانشگاه شاهد تهران اخذ کردم و از سال 91 در مقطع دکتری در دانشگاه خوارزمی مشغول به تحصیل هستم.

وی گفت: دو طرح تحقیقاتی ملی با عناوین ارزشیابی برنامه درسی زیست شناسی دوره متوسطه را در سال 87 و طرح بررسی آثار حجاب برتر در دانشگاه شاهد از دیدگاه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و والدین دانشجویان را از سال 89 اغاز کرده و همچنان ادامه میدهم.

Picture 003

بیجنوند افزود:با همکاری دکتر محسن فرمهینی فراهانی موفق شدم در سال 90 کتاب روش ها و فنون تدریس را تالیف کنم.

وی بیان داشت: از مهمترین عناوینی که کسب کردم میتوان به انتخاب به عنوان دانشجوی برتر رشته علوم تربیتی کشور، دانشجوی نمونه دانشگاه وبرگزیده جشنواره درون دانشگاهی حرکت اشاره کرد.

 این دانشجوی نمونه گفت: در سال جدید توانستم به عنوان عضو برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان تهران انتخاب شوم.

بیجنوند گفت: تاکنون چندین تالیف داشته ام و  بیش از 40 مقاله چاپ شده با درجه علمی پژوهشی و تخصصی در جشنواره ها و نشریات مختلف به چاپ رسانده و ارائه کرده ام.

 و ی بیان کرد: عضو انجمنهای متفاوت ملی و بین المللی هستم و در دوران دانشجویی در مقاطع مختلف به عنوان عضو فعال و سرگروه حلقه صالحین بسیج دانشجویی خدمت کرده ام و هم اکنون به عنوان معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی فعالیت میکنم.

دیدگاه شما