تازه های سایت

کد مطلب: 18769
13. ارديبهشت 1393 - 9:42
پایگاه خبری گرو: دبیر ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان نهاوند گفت:12 مرحله تذکر لسانی در نهاوند انجام شده است

DSC00384

محسن امیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت:تیم های تذکر لسانی در شهرستان نهاوند راه اندازی و تاکنون 12 مرحله تذکر لسانی بصورت گروهی در سطح ادارات، معابر و خیابان ها انجام گردیده است و 3500 نفر از ارشاد و راهنمایی های آمرین به معروف وناهیان از منکر بهره مند گردیده اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه ارمغان بزرگ امر به معروف و نهی از منکر تحول بزرگ فردی و اجتماعی است افزود: امر به معروف و نهی از منکر در کشور های توسعه یافته به عناوینی مانند خود کنترلی و دگر کنترلی اجتماعی انجام می شود.

دبیر ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان نهاوند عنوان داشت: با محوریت امام جمعه نهاوند، 4 نشست شورای معاونین برگزار گردیده است.

وی افزود: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و مدارس شهزستان با هدف ارتقا آموزش عمومی در اولویت برنامه های سال 93 می باشد.

امیدی در پایان حفظ سلامت روحی و اخلاقی در تفریگاه های نهاوند، به عنوان دروازه ورود اسلام به ایران را از سوی مراجع فرهنگی با اهمیت برشمرد.

دیدگاه شما