تازه های سایت

کد مطلب: 18756
13. ارديبهشت 1393 - 8:40

 

به گزارش پایگاه خبری گرو،علیرضا تکلو گفت:مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی و پیشکسوت نهاوند در روز 16 اردیبهشت در کانون شهید باهنر برگزار میشود.

وی با بیان اینکه معلمان طلایه‌داران نهضت هدایت و تربیت در کشور هستند و از جایگاه ویژه‌ای در عرصه تربیت نسل نوجوان و جوان برخوردارند افزود:امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته در این هفته بیش از 15 برنامه‌های فرهنگی- ورزشی متنوع در سطح شهرستان نهاوند  پیش‌بینی شده که در طول این هفته اجرا خواهد شد.

وی گفت: امسال نخستین روز هفته معلم مصادف با روز جمعه است که استارت برنامه‌های هفته معلم شهرستان نهاوند با برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی فرهنگیان و حضور در مراسم نماز جمعه زده شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند عنوان کرد: نواختن زنگ سپاس در مدارس سطح شهر، دیدار با امام جمعه و دیدار با فرهنگیان بازنشسته و خانواده شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته معلم این شهرستان است.

علیرضا تکلو بیان داشت: دیدار و عیادت از همکاران فرهنگی بیمار و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری نمایشگاه شعر، مقاله خوانی و کتابخوانی با موضوع آثار شهید مطهری از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم در شهرستان نهاوند است.

تکلو افزود: تلاش های استاد مطهری در زمینه تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب، مبارزات سیاسی فراوان وی و همچنین آثار علمی ارزشمند استاد ایجاب می‌کرد ستادی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شخصیت فرزانه تشکیل شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های این هفته ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها معرفی معلمان بسیجی و ولایت‌مدار، ترویج روحیه ایثارگری و جهادی است.

دیدگاه شما