تازه های سایت

کد مطلب: 18733
11. ارديبهشت 1393 - 9:20
با پیروزی اتلتیکو مادرید برابر چلسی و صعود این تیم به بازی فینال، مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان به ایستگاه پایانی خود رسید.

اتلتیکو مادرید چلسی

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، در دومین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا موفق شد دست به کار بزرگی بزند و چلسی انگلیس را در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیج صعود کند تا  حریف رئال مادرید در فینال مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان شود.

در این بازی نخست این فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی چلسی بود که در دقیقه 36 دروازه تیم پیشین خود را باز کرد و آبی‌پوشان لندن را پیش انداخت اما گل دقیقه 44 آدریان لوپس نگذاشت میهمان اسپانیایی بازنده به رختکن برود و نیمه اول را به پایان برساند.

در نیمه دوم چلسی بازی را کمی هجومی‌تر آغاز کرد اما این اتلتیکومادرید بود که به گل رسید. این بار دیه‌گو کاستا در دقیقه 60از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا کار شاگردان ژوزه مورینیو را برای صعود بسیار سخت‌تر از قبل کند.

12 دقیقه بعد هم آردا توران، هافبک ترکیه‌ای روخی بلانکو تیرخلاص را به قلب آقای خاص و شاگردانش شلیک کرد و با زدن گل سوم نماینده اسپانیا، آبی‌پوشان لندن را در حسرت رسیدن به فینال گذاشت.

به این ترتیب اتلتیکومادرید که در بازی رفت در مادرید به تساوی بدون گل رضایت داده بود، راهی بازی پایانی شد تا فینال لیگ قهرمانان امسال تمام اسپانیایی شود.

بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه، 3 خرداد در ورزشگاه دالوژ لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

دیدگاه شما