تازه های سایت

کد مطلب: 18707
9. ارديبهشت 1393 - 10:40

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند گفت: دشمن ازطریق تهاجم به باورهای دینی مردم می خواهد جوانان را نسبت به انقلاب بدبین نموده و بین آنان و ارزشهای اسلامی فاصله بیندازد.

وی افزود: شناخت معضلات و توانمندی های فرهنگی جامعه می تواند در توسعه مسائل فرهنگی منطقه موثر باشد واز تمام اعضاء این شورا خواست تا با دقت مسائل فرهنگی و اقتصادی منطقه را مورد بررسی قرار دهند تا این شورا بتواند به اهداف خود که توسعه اقتصاد و فرهنگ است، دست یابد.

امام جمعه نهاوند بررسی مسائل و مشکلات منطقه ای را از اولویتهای کاری شورای فرهنگ عمومی ذکر کرد و افزود: وجود مشکلات فرهنگی در سراسر کشور به صورت یکنواخت نمی باشد بلکه برخی مشکلات در مناطق خاصی بیشتر وجود دارد که لازم است شورای فرهنگ عمومی این مشکلات را اولویت بندی و در دستور کار خود قرار دهد .

وی به مهمترین مشکلات شهرستان که باعث تحت الشعاع قرار دادن دیگر بخشها می شود اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات عمده نهاوند بحث اشتغال و بیکاری است که میزان آن در نهاوند در مقایسه با دیگر مناطق استان بالا می باشد.

وی افزود: علاوه بر موارد یاد شده ، مساله اعتیاد،توزیع مواد مخدر ،خودکشی در خانواده ها از دیگر معضلات شهرستان می باشد که به نظر می رسد با توجه به فراوانی آن لازم است در شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورای فرهنگ عمومی نسبت به مشکلات یاد شده مسئولیت دارند گفت: با توجه به شعار سال جاری لازم است که مساله فرهنگ در اولویت کارهای همه دستگاهها و به ویژه دستگاههای فرهنگی قرار گیرد.

دیدگاه شما