تازه های سایت

کد مطلب: 18665
7. ارديبهشت 1393 - 13:05
پایگاه خبری گرو: فرماندار و بخشدار مرکزی نهاوند با حضور سرزده در جمع نمازگزاران روستای کوهانی مشکلات این روستا را بررسی کردند.
DSC_0004

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی  به همراه رضا سلامتی بخشدار مرکزی به صورت سرزده به حسینیه روستای کوهانی رفته و مشکلات عمده این روستا را بررسی کردند که در این دیداراهالی گلایه های خود را نسبت به مشکلات روستا بیان کردند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین جاودان فرد امام جماعت روستای کوهانی گفت: بحمدالله روستای کوهانی با پیشینه ی خوب فرهنگی،سیاسی،اجتماعی در سال های گذشته سرآمد روستاهای همجوار و روستاهای شهرستان نهاوند بوده است.

وی افزود:متاسفانه دوسال و نیم از طرح احداث بزرگراه کربلا که از وسط روستای کوهانی عبور میکند سپری شده ولی تاکنون پیشرفت فیزیکی چشم گیری نداشته  و فقط باعث رنج و مشقت دامداران و کشاورزان شده است.

جاودان فرد گفت: از طرف مردم روستا از فرماندار محترم در خواست میکنم که با بررسی موانع به پیشرفت این طرح عمرانی سرعت ببخشد.

DSC_0005

در ادامه فرماندار نهاوند گفت: روستای کوهانی به عنوان پیشانی و ورودی شهرستان نهاوند می باشد که جا دارد از شورای روستا ودهیاری تشکر کنم که با خلاقیت خود توانستند با استفاده از چراغ هایی که در معابر اصلی روستا نصب کردند و ایجاد فضای سبز چهره ی روستا را عوض کنند.

عبدالملکی گفت: حتما مشکلات روستای کوهانی مورد بررسی قرار می گیرد و برای حل این مشکلات تمام تلاش خود را خواهم کرد.

ربیع ساکی عضو شورای اسلامی روستا نیز در این جلسه گفت: اهالی روستا در تابستان از کمبود آب شرب رنج می برند،که متاسفانه این امر به دست پیمانکاران سپرده شده ولی هیچگونه پیشرفتی نداشته است.

 وی افزود: با توجه به شروع فصل کارکشاورزان مهلتی برای لوله گذاری نمانده و امیدوارم با پیگیری های شما این طرح زودتر به بهره برداری برسد.

در پایان سلامتی بخشدار مرکزی نهاوند نیز گفت: تاکنون 1000متراز مسیر لوله گذاری تامین آب شرب روستا انجام شده و تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

 

حسین بحیرایی

 

دیدگاه شما