تازه های سایت

کد مطلب: 18628
7. ارديبهشت 1393 - 9:03
پایگاه خبری گرو: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: نام نویسی از معتکفان نهاوندی 10 اردیبهشت آغاز می‌شود
5w3da30h
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار ما، حضور در مراسم معنوی اعتکاف را یک فرصت نورانی توصیف کرد و گفت: در برابر تهاجم دشمنان، اعتکاف پناهگاه بسيار امن و خوبي براي جوانان است ومعتکفين در سه روز لذت بريدن از جهان مادي و پيوستن به معنويت و درک انس با معبود را در وجود خويش به نظاره خواهند نشست.
وی گفت: فرایند ثبت نام از علاقمندان شرکت در مراسم معنوی و روح بخش اعتکاف از روز 10 تا 22 اردیبهشت انجام خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: 200 برنامه فرهنگي و مذهبي جذاب و متنوع در مجموع برای ایام اعتکاف نهاوند در نظر گرفته شده است و پنج کمیته ی فرهنگی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، تدارکات و پشتیبانی، نظارت و ارزیابی و ثبت نام زمینه حضور باشکوه مردم را در اعتکاف امسال فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم معنوي اعتکاف در شهرستان نهاوند باشکوه تر از سال هاي گذشته برگزار خواهد شد، افزود: در شهرنهاوند 20 مسجد پذيراي معتکفان است و براي حضور معتکفين هماهنگي هاي لازم با هيئت امناي مساجد انجام گرفته است.
گروسی افزود: برگزاری نشست های معرفتی و اعتقادی با حضور اساتید، برگزاری مراسمات جشن در مساجد بمناسبت گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت علی(ع)، برگزاری مراسمات سوگواری درشام وفات حضرت زینب(س)، اعزام مبلغ،اعزام مداحان و ذاکران اهل بیت به مساجد،پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شبهات ازجمله برنامه هایی است که در طول سه روز اعتکاف در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما