تازه های سایت

کد مطلب: 18396
26. فروردين 1393 - 9:42
پایگاه خبری گرو: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در راستای گرامیداشت مقام زن گردهمائی بزرگ بانوان نهاوندی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام حسین گروسی با اعلام این خبر گفت: در راستای گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گردهمائی بزرگ بانوان نهاوندی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به جایگاه رفیع بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در نظام اسلامی و همچنین ضرورت پرداختن به سیره عملی و تربیتی این بانوی اسلام در نهاد جامعه دینی اظهارداشت: هرچه جامعه امروز ما از معنویات، ارزشهای اخلاقی و سیره تربیتی و سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت دور شود به همان میزان دچار ضعف و تزلزل در مدیریت جامعه خواهیم شد.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: حضرت فاطمه(س) نماد پاکدامني، تقوا و وفاداري به مکتب اسلام بود و به همين دليل بايد ابعاد مختلف شخصيت اخلاقي آن بانوي بزرگوار براي مردم تبيين شود.

حسین گروسی اظهار داشت: با توجه به شخصيت والاي حضرت فاطمه و الگو بودن او براي بانوان مسلمان، مبلغان باید مباحث مربوط به سبک زندگي ايراني و اسلامي،آئين همسرداري، ولايت پذيري و حيا و عفاف را مورد بحث و گفتگو قرار داده و تبليغ کنند.
وی گفت: این مراسم با حضور بانوان بسیجی، اعضای هیئات مذهبی، مدیران مراکز و موسسات قرآنی،اقشار،شوراهای محلات و همه بانوان شهر نهاوند در روز ۳۱فروردین ماه راس ساعت ۱۰صبح در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره تببلیغات اسلامی نهاوند در گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام صابری اراکی سخنرانی می‌کند .

این مراسم با همکاری سپاه ناحیه نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما