تازه های سایت

کد مطلب: 18268
19. فروردين 1393 - 10:53
پایگاه خبری گرو: نماینده معین مردم نهاوند در مجلس گفت: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اصلاح فرهنگ مدیریتی رونق تولید و شکوفایی اقتصادی محقق خواهد شد.

SAM_0356

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهروز نعمتی با اشاره به نامگذاری سال 93 و تاکید بر اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری، گفت: عنوان انتخاب شده برای سال جدیدی و همچنین سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به اصل انقلاب صنعتی برمی گردد بنابراین باید دربخش صنعت شاهد اتقافات بزرگی در کشور باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نبود مدیریت صحیح در بخش صنعت را عامل اصلی رکود و درجازدن این بخش مهم اقتصادی دانست و گفت: با اصلاح فرهنگ مدیریتی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری رونق تولید و شکوفایی اقتصادی محقق خواهد شد.

نماینده معین مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های اقتصادی و تاثیرات آن بر بخش صنعت، افزود:  درست است که تحریم ها بر بخش صنعت اثاری داشته اما این آثار  به حدی نبوده است که کل صنعت مارا زمین گیر کند چرا که ماپتانسیلهای متعددی داریم که با استفاده بهینه می توانندصنعت ما را نجات دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه صنعت از نبود مدیریت صحیح رنج می‌برد تا کمبود سرمایه، تصریح کرد: با اصلاح فرهنگ مدیریتی به خصوص در بخش مهم صنعت خیلی از مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد.

نماینده معین نهاوند در مجلس با بیان اینکه باید برای شکوفایی و استفاده بهینه از ظرفیتها ومنابع صنعتی و معدنی غنی کشور برنامه ریزی کنیم، افزود: باید از شاخه به شاخه شدن بپرهیزیم و در بخش صنایع  تبدیلی و صنعتی کشاورزی سرمایه گذاری کنیم.

نعمتی نبود مدیریت صحیح در بخش صنعت را عامل اصلی رکود و درجازدن این بخش مهم اقتصادی دانست و گفت: با اصلاح فرهنگ مدیریتی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری رونق تولید و شکوفایی اقتصادی محقق خواهد شد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با یادآور ی اینکه هم و غم این کمیسیون رشد اقتصادی  و صنعتی کشور است، گفت: کمیسیون صنایع ومعادن مجلس تلاش دارد با اصلاح و رفع موانع  سر راه تولید، زمینه ساز رونق تولید وشکوفایی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باشد.

دیدگاه شما