تازه های سایت

کد مطلب: 18225
18. فروردين 1393 - 9:44
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود تساوی که برای استقلال داشتیم اما هنوز برای رسیدن به عنوان قهرمانی شانس داریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، حسین فرکی عصر امروز پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز ضمن بیان این مطلب گفت: ما در روزی که می‌توانستیم قهرمان شویم بازی را واگذار کردیم ولی در این بازی شایسته پیروزی بودیم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم قائل هستم، آنهایی که بازی امروز را دیدند مهر تائیدی بر شایستگی های ما زدند و اوج این شایستگی حضور هواداران بی شمار ما در ورزشگاه بود.

فرکی ادامه داد: جدای از شکستی که برای ما خوشایند نبود؛ هواداران در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و تا ثانیه های آخر ما را تشویق می کردند که چنین فرهنگی در فوتبال، آروزی ما بوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: بازیکنان ما نسبت به بازیکنان حریف بی نام و نشان تر بودند ولی با این وجود، بدون استرس و ترس در برابر استقلال شجاعانه کار کردند.

فرکی تصریح کرد: تیم ما به غیر از گل زدن همه کار کرد ولی دروازه بان حریف یک تنه باعث پیروزی تیمش شد. این بازی بهترین فرصت برای بازیکنان ما بود تا شایستگی های خود را به اثبات برساندند ولی متاسفانه نتیجه به سود حریف بود.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: استقلال در این بازی به غیر از تجربه بازیکنان خود دیگر حرفی برای گفتن نداشت ولی ما نتوانستیم از تجربه خود به خوبی استفاده کنیم.

فرکی افزود: با وجود این، با توجه به نتایج این هفته هنوز فرصت برای قهرمانی داریم و برای اولین بار است که چنین شرایطی در بالای جدول برای قهرمانی در لیگ برتر ایجاد می شود.

وی گفت: تیم فولاد شاید با یک تاخیر بتواند بازهم قهرمانی را به خود اختصاص دهد و امیدواریم بتوانیم در هفته آینده دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه شما